ניוזים חמיםחדשות

ביבנה: הולכת רגל בת 70 נהרגה מפגיעת אוטובוס בעת שחצתה את הכביש ברחוב העצמאות

המשטרה חוקרת נסיבות תאונת דרכים קטלנית ביבנה, בה נהרגה הולכת רגל כבת 70, כתוצאה מפגיעת אוטובוס בעת שחצתה כביש ברחוב העצמאות בעיר

 

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית ברחוב העצמאות ביבנה, במעורבות הולכת רגל ואוטובוס, כאשר על פי החשד נפגעה במהלך חציית הכביש במעבר חציה.

על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נפצעה הולכת הרגל- תושבת המקום כבת 70 באורח אנוש, אולם בתום ניסיונות החייאה למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותה במקום.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א מאיר לוי, סיפר: "הגענו למקום במהירות וראינו את הולכת הרגל שוכבת על הכביש מחוסרת הכרה לאחר שנפגעה מאוטובוס. ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלת ראש קשה מאוד. התחלנו לבצע בה פעולות החייאה ממושכות שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום."

בוחני התנועה פתחו בחקירה לברור נסיבות התאונה.

 

צילום: איחוד הצלה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות