ניוזים חמיםחדשות

הקשיבו לתיעוד: שוטרת במוקד הצילה, ברגע האחרון, את חייה של אישה מאזור המרכז שהחליטה ליטול את חייה

שוטרת המשרתת במוקד 100 הצילה בסוף השבוע את חייה של תושבת המרכז, לאחר שזיהתה בשיחת הטלפון את מצוקתה הנפשית, התעקשה לאתרה ולשגר ניידת שפרצה את הדלת עד למציאתה מדממת במיטתה

 

השוטרת רס"ר עדן בן שמעון, המשרתת במצודה של מחוז המרכז במשטרה, הצליחה לזהות בסוף השבוע במהלך שיחת טלפון שהתקבלה במוקד 100, את מצוקתה הנפשית של תושבת המרכז, כאשר בתום בצוע מגוון פעולות אופרטיביות, הצילה את חייה ברגע האחרון, לאחר שזו עפ"י החשד פגעה בעצמה ואותרה מדממת בביתה.

ראשיתו של האירוע ביום שישי בשעה 03:00 לפנות בוקר, עם קבלת שיחת טלפון במוקד החירום של משטרת ישראל במחוז המרכז, כאשר מעבר לקו נשמעה אישה בוכה ומפוחדת, שסירבה להזדהות, לציין את מיקומה או לקבל עזרה ממשטרה וגורמי רפואה.

בתוך כך, רס"ר עדן ניהלה עם הגברת שיחה רגישה ומורכבת בת 17 דקות, במהלכה בצעה מו"מ מקצועי, לרבות יצירת חיבור אישי, הקשבה ושיקוף נכון של תחושותיה, הבעת אמפטיה, עידוד לשתף את הבעיה ולהגיע לפתרון, בדגש על שתוף מיקומה, על מנת שהמשטרה תוכל לאתרה ולסייע לה.

כאמור, בתחילת השיחה סירבה הגברת לקבל עזרה, נמנעה מלמסור את שמה ומיקומה ואף ציינה כי בכלל שוהה בבית מלון באילת ושבכוונתה "מחר ללכת לרופא", אולם הניסיון והתחושות של השוטרת, הביאו אותה לזהות את המצוקה הממשית ולהעלות את רמת החשש לחייה, תוך הפעלת אמצעים שונים עד לאיתורה ושיגור ניידת אל כתובתה.

השוטרים הגיעו אל דירתה ולאחר שלא נענו, פרצו את דלת הבית ואתרו את הגברת מדממת במיטתה, כאשר גורמי רפואה שהוזעקו במקביל, העניקו לה טיפול ראשוני בשטח ולאחר מכן העבירו אותה אל המרכז הרפואי הקרוב.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות