ניוזים חמיםחדשות

ההרוגים באסון הירי בשוגג ביחידת אגוז: רס"ן אופק אהרון ז"ל מגן יבנה ורס"ן איתמר אלחרר ז"ל מבני ראם

האסון ביחידת הקומנדו אגוז: שני מפקדי הפלוגה שנהרגו מירי בשוגג מצד קצין אחר ביחידה, הם: רס"ן אופק אהרון בן 28 מגן יבנה ורס"ן איתמר אלחרר מבני ראם, שהתחתן רק לפני שנה. בנט: "הקדישו את שנותיהם הטובות ביותר לביטחון ישראל"

רב סרן איתמר אלחרר ז"ל מבני ראם, בן 26 ורב סרן אופק אהרון ז"ל מגן יבנה, בן 28, הם שני מפקדי הפלוגות ביחידת אגוז, שנהרגו הלילה בתאונת ירי חריגה בבסיס האימונים נבי מוסא שבבקעת הירדן.

לאחר יום אימון במחנה בו שהו, שני הקצינים יצאו לפטרול סביב הבסיס, במהלכו זיהו דמות חשודה, שחשבו כי הוא גנב. השניים ביצעו נוהל מעצר חשוד, שהסתיים בירי באוויר. מן הצד השני עמד קצין אחר, מפקד צוות באותה היחידה, שחשב שיורים לעברו, ולכן פתח באש לעבר השניים והרג אותם.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, מסר תנחומים למשפחות הקצינים שנהרגו בתאונה הלילה ואמר כי: "זהו בוקר עצוב מאוד. שני המפקדים הקדישו את שנותיהם הטובות ביותר לביטחון ישראל ולהגנה על המולדת.
עם ישראל כולו אבל על לכתם. צה"ל מתחקר את האירוע הקשה והלקחים הנדרשים יופקו. יהי זכרם ברוך".

שר הביטחון, בני גנץ, הביע צער עמוק על מותם של הקצינים. "לצערי, אין דבר שיוכל להשיב את האובדן הגדול למשפחות, לחברים ולרעים לנשק. צה"ל נמצא כבר מהלילה בעיצומו של תחקיר מקיף ואנו נעשה הכל כדי שאסון כזה לא יחזור".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות