ניוזים חמיםחדשות

צפו: כך טרטרה והתעמרה עיריית ר"ג בנכה על כיסא גלגלים, תושב הדרום, שקיבל דוח לא חוקי. "אנחנו לא בני אדם בעיניהם?"

זה מה שעבר שמעון קובני, נכה 100 אחוז על כסא גלגלים, שהגיע מהדרום לסידורים ברמת גן ומצא את עצמו מטורטר, מקבל יחס מזלזל ואלים מפקידי העירייה, וכל זאת בשל דוח שניתן לו בניגוד לחוק ואף בוטל בסוף. עיריית רמת גן על סף 2022

בחודשים האחרונים יותר ויותר תושבים ברמת גן טוענים כי פקחי העירייה עוסקים בעיקר ב"לחפש לתת דוחות בכל מחיר". יש שאומרים כי תלונות כאלו נשמעות בערים רבות, אלא שלעיתים עולה השאלה האם בפני הפקחים מוצבים "יעדים" לספק כמות דוחות מסוימת, דבר המביא אותם פעמים שונות למתן דוחות בלי שיקול דעת ובלי להתחשב בנסיבות מיוחדות, מבלי לראות את התושב?

שמעון קובני, נכה על כסא גלגלים החי במושב בני עייש ליד אשדוד, נאלץ להגיע לסידורים ברמת גן, רק שהוא לא ידע שבשל אטימות של פקחים ושל פקידים בעיריית רמת גן הוא ימצא את עצמו במסע של התעמרויות וטרטורים "באדיבות" עיריית רמת גן.

קובני, כאמור נכה 100 אחוז בכסא גלגלים הגיע ביום רביעי האחרון מביתו במושב בני עייש בדרום לרחוב תובל ברמת גן, כפי שהוא מספר: "הגעתי לשם ולא הייתה חניה ובטח לא חניה לנכים. החניתי את הרכב שלי על המדרכה, במקום שלא הפריע להולכי רגל, במקום שאפילו משאית יכלה להחנות לצידי. כידוע, חוק החניה לנכים עולה על חוק החניה העירוני והחניה על מדרכה, במידה ואתה לא חוסם אותה, מותרת לנכה על כסא גלגלים במידה ואין חניה אחרת. כך עשיתי. כשחזרתי לרכב מצאתי דו"ח על סך 500 שקל. לא הבנתי על סמך מה ניתן הקנס, כי החוק עומד לצידי. למען הסר ספק, אם הייתי עובר עבירה כלשהי, אין לי בעיה לשלם פי 4, אבל לא עברתי עבירה על פי החוק".

קובני היה עדיין אופטימי וחשב שאם ידבר עם מחלקת האכיפה בעירייה, הם יבטלו את הדו"ח. אלא שאז הוא נתקל באטימות פקידי מחלקת האכיפה בעירייה: "התקשרתי אליהם והסברתי הכל. הם אמרו לי שזה מסובך ושאגיע לשם. לא התעצלתי, הגעתי מהדרום שוב לרמת גן ביום חמישי האחרון. ביקשתי שיבטלו את הדו"ח והם סרבו. אחד מהפקידים גם בא ודחף אותי מאחורה באלימות ונתן לי מכה בגב. החלטתי אז לכתוב שלט ותליתי על כסא הגלגלים שלי והפגנתי מול העירייה ביום חמישי. אלא שגם זה לא עזר".

קובני לא אמר נואש ושוב הוא נאלץ להגיע אתמול, ביום ראשון לעיריית רמת גן מביתו בדרום: "אחרי שוב תחנונים והסברים שלא עברתי אף עבירה, הם הסכימו לבטל לי את הדוח. ביקשתי שיחזירו לי הוצאות נסיעות פעמיים הלוך ושוב מהדרום. זה לא שיש לי שפע כסף והנסיעות עלו 200 שקל. הם סרבו לשלם על הטרטור שגרמו לי, אז המשכתי להפגין מול העירייה. בתגובה הם שלחו שוטרים שיפנו אותי מהמדרכה מול העירייה.

"זה נראה הגיוני שנכה על כסא גלגלים מטורטר ככה בגלל עירייה שלא אכפת לה גם מהחוק ומנכים? אנחנו לא בני אדם? הם רואים רק כסף ונותנים דוחות בלי אפילו קמצוץ שיקול דעת".

פנינו לתגובת עיריית רמת גן, שסרבה להגיב.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות