ניוזים חמיםחדשות

צפו: באמצע הרחוב בראשל"צ ניסו לעשות לינץ' בבחור אתו הסתכסכו ולאחר מכן רדפו אותו עד ביתו ופגעו בו וברכוש

המשטרה סיימה חקירת אירוע תקיפה של תושב ראשון לציון באמצע הרחוב, על ידי 6 חשודים שגרמו נזק כבד לרכבו ולבניין בו הוא מתגורר. היום הוגש כתב אישום כנגד החשודים

 

חקירת המשטרה שנפתחה בתחנת ראשון לציון בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה, העלתה כי ששת החשודים קשרו קשר לפגוע בקורבן על רקע אירוע קודם בו היו מעורבים ביחד עם הקורבן.

ביום האירוע עקבו אחריו החשודים ובעודו יושב בתוך הרכב, חסמו את דרכו וכשהם מצויידים באלות וסכין, חבלו ברכבו של הקורבן וגרמו לו נזק כבד. בהמשך גרמו נזק לדלת בבניין מגורים אליו נמלט הקורבן.

עם סיומה של חקירה מקיפה, הגישה היום התביעה המשטרתית במחוז מרכז לבימ"ש השלום בראשל"צ כתב אישום כנגד החשודים בעבירות של חבלה מזיד, היזק לרכוש, איומים וקשירת קשר לביצוע פשע וכן בקשה להמשך החלת התנאים המגבילים כנגדם.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות