ניוזים חמיםחדשותבת ים

לאחר חודשים של שיקום, הצבה "הקשישה" וואשה חזרה לים בליווי תושבי בת- ים הנרגשים

לפני מספר חודשים נסחפה לחוף צבה מבוגרת, לאחר שנפצעה מקרס דיג ונסחפה לחוף. היא הועברה למרכז הארצי להצלת צבי ים, שם היא שוקמה והתחזקה. השבוע היא הוחזרה לים במבצע בסיוע עיריית בת-ים לעיני תושבים נרגשים

ביום ראשון, 12.12 התקבצו בחוף הריביירה עשרות מתושבי בת ים עם האחראי על תיק החופים בעיריית בת ים, ירון לוי ואנשי המרכז הארצי להצלת צבי ים ברשות הטבע והגנים לאירוע מרגש של החזרת צבה בוגרת ששוקמה במרכז.

הצבה נפצעה לפני מספר חודשים מקרס דיג ונסחפה לחוף ראשון לציון. היא הועברה למרכז הארצי להצלת צבי ים, שם לאחר בדיקות מקיפות הוצא הקרס ללא ניתוח, הצבה שוקמה במרכז והתחזקה עד שהחליטו במרכז כי היא חזקה מספיק כדי לחזור לים.

הודות למעטפת התמיכה הלוגיסטית והדאגה לטבע שמספקת מחלקת החופים של עיריית בת ים הוחלט לשחרר את הצבה לחופשי בחוף הריביירה בבת-ים להפתעת רבים מהמבקרים במקום שהופתעו ללמוד, לשמוע ולצפות בפעילות המרגשת במו עיניהם.

אנשי המרכז הארצי להצלת צבי ים הודו לעמותת הגל שלי ולעיריית בת ים על הסיוע הלוגיסטי והשותפות במגוון פעולות למען הצלת חיות הבר.

צילומים: דוברות עיריית בת-ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות