ניוזים חמיםחדשותבריאות

בימים אלו: זינוק בהתייצבות לקבלת חיסון קורונה לילדים במרפאת המעורר בגבעתיים של "כללית"

מתחילת השבוע נרשם זינוק בביקוש לחיסוני קורונה לילדים והתייצבות גדולה של ילדים המלווים בהוריהם לקבלת החיסון במרפאת המעורר בגבעתיים של שירותי בריאות "כללית". יתכן שאפקט הווריאנט החדש נותן את התמריץ

כשבוע לאחר השקת מבצע חיסוני הילדים בגילאי 5 עד 12, במרפאת המעורר של כללית בגבעתיים נרשם אתמול זינוק גבוה במיוחד בביקוש לחיסונים.
במצטבר, חוסנו עד כה במרפאת המעורר קצת יותר מ-200 ילדים, כאשר 50 מתוכם הגיעו להתחסן אתמול (א', 28.11). ההערכות הן שהעלייה במקדם ההדבקה, כמו גם טבעו הלא ברור של הווריאנט אומיקרון שהתגלה גם בישראל, הם אלה שדחפו הורים רבים להגיע למרפאה ולחסן את ילדיהם.
במחוז דן-פ"ת בכללית אומרים כי זמינות התורים תגדל בהתאם לביקוש. תושבי האזור יכולים גם להגיע ולחסן את ילדיהם במרפאה הנמצאת ברחוב חברון ברמת-גן. חיסוני הילדים נעשים בתיאום תור מראש באפליקציית או באתר כללית, או במוקד הטלפוני 2700*.

 

מירי נואמה, אחות אחראית במוקד חיסוני ילדים, כללית גבעתיים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות