ניוזים חמיםחדשות

הותר לפרסום: כתב אישום נגד דניאל קדר מראשל"צ על רצח אלדד פרי. האקדח שנמצא בביתו, הוא זה שירה למוות ביזם הנדל"ן

ניתן לפרסם : המשטרה פענחה את תיק הרצח של אלדד פרי ז"ל ברחובות והבוקר בהתאם לממצאי החקירה תוגש לבית המשפט הצהרת תובע נגד דניאל קדר בן ה-64, תושב ראשל"צ החשוד ברצח

 

ימ"ר מרכז פתחה בתאריך 15.10.21 בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח חירום במוקד 100, בדבר אירוע ירי ברחובות, בו נורה למוות תושב העיא- אלדד פרי ז"ל, עת יצא מרכבו בשעת בוקר מוקדמת, סמוך לבית כנסת בעיר.

בתוך כך, חוקרי ימ"ר מרכז ניהלו חקירה מורכבת ומסועפת, היות והעדות הראשונה בתיק הסתכמה בכך שחשוד אלמוני נצפה נמלט מזירת הרצח רכוב על גבי אופנוע ואילו רשימת "החשודים הפוטנציאלים לכאורה", כללה בראשיתה של החקירה מאות אנשים, על רקע סכסוך כספי בתחום הנדל"ן עם הקורבן.

כאמור, חוקרי היחידה הפעילו את מיטב האמצעים הטכנולוגים לשם קידום החקירה, תוך ניתוח ממצאים פורנזיים ואמצעי תיעוד בזירה, לצד ניהול מהלכי חקירה נוספים, שהביאו תוך שלושה שבועות לחשיפת זהות החשוד – דניאל קדר, תושב ראשון לציון בן 64, שרכש שתי דירות בפרויקט של פרי בלוד בעלות של 5 מיליון שקל, ולא קיבל אותן עקב הסתבכותו של פרי בחובות.

עם מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי, עצרו בלשי הימ"ר את החשוד בביתו, כשברשותו אקדח אשר נבדק במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל ונמצאה התאמה לממצאים שנדגמו בזירת הרצח, כמו גם תפיסת האופנוע שבבעלותו, ששימש על פי החשד את החשוד בהגעה לזירה והמלטות ממנה אחר הרצח.

בהתאם לצורכי החקירה והתפתחותה, האריך בית המשפט את מעצרו של החשוד מעת לעת, והבוקר עפ"י ממצאיה, תוגש ע"י פרקליטות מחוז מרכז הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות