ניוזים חמיםחדשות

שני אחים דקרו טכנאי חברת תקשורת שהגיע לדירת אמם בראשל"צ, לאחר שנקלעו אתו לויכוח על השירות

כתב אישום הוגש לבית המשפט נגד שני אחים, שדקרו טכנאי חברת תקשורת שהוזמן למתן שירות בדירת אמם ברחוב שולמית אלוני בראשון לציון, לאחר שלא היו מרוצים מהשירות

 

בתאריך 3.11.21 התקבל אירוע מוקד על דקירת אדם בדירה ברחוב שולמית אלוני בראשון לציון.

מחקירת המשטרה שנפתחה בתחנת ראשון לציון התברר כי טכנאי חברת תקשורת שהוזמן למתן שירות, נדקר בסכין על ידי שני אחים, בניה של בעלת הדירה, ששהו בדירה לאחר ויכוח שפרץ ביניהם על השירות שניתן. הטכנאי נפצע באורח בינוני ונזקק לטיפול רפואי.

מיד לאחר האירוע, נמלטו החשודים מהדירה ולא התייצבו לחקירתם. בפעילות חקירתית מאומצת הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את מיקומו של אחד החשודים בתל אביב והוא נעצר לחקירה. החשוד השני הסגיר את עצמו בתחנה.

מעצרם של שני החשודים (24, 19, תושבי רמלה) הוארך בבית המשפט לצורך המשך החקירה ואתמול עם סיום החקירה הוגש נגדם כתב אישום בעבירות של חבלה בנסיבות מחמירות ושיבוש הליכי משפט. כמו כן הוגשה בקשה למעצרם עד תום ההליכים נגדם.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות