ניוזים חמיםחדשות

צפו: איך חוליית כייסים ממרכז הארץ, בה נשים וגברים "נצמדו" באזורי קניות לקשישים, גנבו מהם כרטיסי אשראי מהם משכו מאות אלפי שקלים

חוליית כייסים, גברים ונשים תושבי המרכז, פעלה בכל רחבי הארץ על בסיס יומיומי בעיקר כנגד אוכלוסייה מבוגרת באיזורי קניות ושווקים, וגנבו מהם כרטיסי אשראי בצורה מתוחכמת ומשכו בעזרתם מאות אלפי שקלים

בתקופה האחרונה התקבלו במשטרת ישראל תלונות רבות על משיכות כספים ממכשירי כספומט באמצעות בכרטיסי אשראי גנובים בהיקף של מאות אלפי שקלים.

חקירת המשטרה שהתנהלה ביחידה לחקירת פשעים במרחב שפלה, העלתה כי מדובר בחוליית כייסים, גברים ונשים תושבי המרכז, שפעלה בכל רחבי הארץ על בסיס יומיומי בעיקר כנגד אוכלוסייה מבוגרת באיזורי קניות ושווקים.

במהלך החקירה התברר כי דפוס הפעולה ושיטת הביצוע היו זהים בכל המקרים: סימון קורבן פוטנציאלי, הסחת דעתו על ידי אחד מחברי החוליה בעוד שאחר גונב מתיקו של הקורבן את הארנק המכיל כרטיסי אשראי והטלפון הסלולרי. מיד לאחר מכן עוזבים החשודים את המקום בטרם הקורבן שם לב כי נשדד ומושכים כספים מכספומט סמוך.

במעקב סמוי אחרי חברי החוליה, הצליחו בלשי היחידה לתעד את פעילותם בזמן אמת ובכך לאסוף ראיות רבות כנגדם. עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, נעצרו בשבוע שעבר לחקירה 5 חשודים.

מעצרם של שני החשודים העיקריים הוארך מעת לעת בבית המשפט והבוקר הגישה התביעה המשטרתית הצהרת תובע כנגד שני החשודים (25, 20 רמלה) על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות