ניוזים חמיםחדשות

תושב בת-ים התחזה לנציג חברות ביטוח ואשראי וכך הוציא פרטי האשראי מעשרות אזרחים וגנב מהם מאות אלפי שקלים

המשטרה עצרה אתמול תושב בת-ים בן 40, בחשד כי ביצע עשרות הונאות בכרטיסי אשראי בשווי של מאות אלפי שקל, תוך שהוא מציג עצמו כנציג חברות ביטוח וחברות אשראי 

יחידת ההונאה של משטרת ישראל במחוז ת"א ניהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה, עם קבלת עשרות תלונות בחשד להונאה בכרטיסי חיוב בסכומים גבוהים.

בתוך כך, צוות חקירה מיוחד ניהל חקירה מואצת, במסגרתה חשפו את זהות החשוד- תושב בת ים כבן 40, שעל פי החשד ביצע עשרות הונאות בכרטיסי חיוב בשווי כולל המוערך במאות אלפי שקלים, לרבות ביצוע רכישות של מוצרים שונים ואף הזמנות ממסעדות.

עם התפתחות החקירה, עלה כי החשוד הציג עצמו על פי החשד בפני הקורבנות כנציג חברות ביטוח וחברות אשראי המבקש "לאמת את פרטי האשראי ולהסדיר חובות" ולאחר קבלת הפרטים, ביצע חיוב של הכרטיסים לרכישות עבורו.

כאמור, שוטרי יחידת ההונאה עצרו את החשוד ובמהלך חיפוש בביתו נמצאו עשרות טלפונים ניידים, מחשבים ניידים ומסמכים שונים , הרלוונטים לחקירה.

בהתאם לצורכי חקירה וממצאיה, החשוד הובא אתמול לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בת"א, אשר קבע את המשך מעצרו בשלושה ימים .

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות