ניוזים חמיםחדשותבריאות

"נרצחה על ידי בית החולים בילינסון במחלקת הקורונה", כך כתבה על המצבה משפחתה של מתנגדת חיסון שנפטרה לפני כחודש

בבית החולים בילינסון הזדעזעו היום לראות מה בחרה לכתוב משפחתה של מתנגדת חיסון בת 71, שמתה לפני חודש מסיבוכי קורונה קשים. בבית החולים שוקלים לנקוט צעדים משפטיים נגד המשפחה

משפחתה של ר' תושבת אזור המרכז שנפטרה לפני כחודש מקורונה בגיל 71, לאחר שסרבה היא ובני משפחתה להתחסן, בחרו לכתוב על מצבתה בבית העלמין ירקונים כעתוב שגורם לסערה ברשתות ובקרב צוות בית החולים "בילינסון".

וכך נכתב על מצבתה: "נרצחה על ידי בית החולים בילינסון במחלקת הקורונה. השם יקום דמה".

ר', שהייתה בת 71 במותה, לא חוסנה נגד הנגיף. גם חלק מקרוביה הם מתנגדי חיסונים. ר' הגיעה לבית החולים בילינסון עם תסחיף ריאתי והתקף לב, עם קורונה סוערת וחרף ניסיונותיהם של הרופאים להציל אותה, זה כבר היה מאוחר מדי.

בבית החולים בילינסון עם היוודע הדבר, הגיבו בזעזוע ומאיימים לנקוט צעדים משפטיים נגד המשפחה, כך הגיבו: "בית החולים מזועזע מהכיתוב על המצבה ומביע שאט נפש על ההתבטאות החמורה, המסיתה והמשוללת כל יסוד עובדתי כפי שנכתב על גבי המצבה. בכוונת בית החולים לשקול את צעדיו בנושא זה לרבות וככל שיידרש באמצעות נקיטת הליכים משפטיים. מבלי להפר את החיסיון הרפואי של המנוחה, נציין רק שמדובר באישה מבוגרת ולא מחוסנת שהובאה לביה״ח לאחר שטופלה בביתה זמן משמעותי, התקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי ונפטרה עם מחלת קורונה סוערת.
צוות מחלקת הקורונה טיפל בה במסירות אין קץ ותוך ליווי ושיח מתמיד עם המשפחה.
"צוותי מחלקות הקורונה בבית החולים, שטיפלו ומטפלים במאות חולים במסירות ובמקצועיות ועושים לילות כימים כדי להציל חיי חולים, קיבל בתדהמה ובעוגמת נפש עמוקה הכפשה זו, שמהווה דיבה פסולה ואסורה ומדרדרת את השיח הציבורי והחברתי לתהומות שכמותם טרם חזינו".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות