ניוזים חמיםחדשותבת ים

בשורה להולכים על ארבע ובעליהן: 10 גינות כלבים חדשות ומחודשות בבת-ים

הצפי לביצוע כלל הגינות במהלך החודשיים הקרובים. בכל גינה יהיו ספסלים, מתקני משחק ואילוף לכלבים, פחי אשפה, ברזיה מותאמת, גדר מוגבהת וכמובן שער כפול

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, וסגן ראש העיר, יהודה הרוש, הורו לפני מספר חודשים על מהלך לשדרוג והקמה של 10 גינות כלבים ברחבי העיר. בימים אלה הסתיימו העבודות בארבעה גינות: בגן הלנה ראפ, בגן מול בי"ס אורות התורה, בגן אשכול ובגן הי"א סמוך לסמטת השרון. העבודות להקמה ושדרוג יתר שש הגינות הבאות: בגן הניצחון, בגן דקר, בגן גביזון, בגן הי"א מוכרי הסיגריות,  בגן הגיבורים ובגן שרת נמשכות, והצפי לסיום שדרוג כלל הגינות הוא בחודשיים הקרובים.

במסגרת ההקמה ושדרוג הגינות, הוגבהו הגדרות ל-1.80 מטר. מתחת לגדרות הוצב בטון כדי שהכלבים לא יחפרו מתחת , הותקנו  שערים כפולים כדי שהכלבים לא יברחו, הוקמו פינות ישיבה מוצלות עם משטחי בטון תחתיהם, הוספו מתקנים מתקדמים לאילוף כלבים וברזייות מים לכלבים. המהלך כולל הקמה של 4 גינות חדשות ושדרוג וחידוש של שש גינות קיימות.

ראש העיר צביקה ברוט: "בהמשך לכלל היוזמות שאנחנו מקדמים לרווחת בעלי החיים ובעליהם, החלטנו לקדם 10 גינות חדשות ברחבי העיר. הביצוע החל וכבר 4 גינות מוכנות לרווחת הכלבים ובעליהם, ובכל מקרה חשוב להזכיר כי גינות הכלבים הן המקום היחיד בהן ניתן לשחרר את הכלבים. נמשיך לענות על צרכי השכונות השונות ונדאג גם לבעלי החיים".

יהודה הרוש, סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע וקהילה:  "גינות הכלבים החדשות הינן חלק ממכלול שדרוג השירותים שמעניקה העירייה לתושב, וכלל זה גם לקהילת בעלי הכלבים ולכלבים עצמם, ביניהם הקמת חוף כלבים דרומית לחוף תאיו, התקנת עמודים עם שקיות לאיסוף גללי כלבים, תמיכה בפעילות למען בעה"ח ועוד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות