ניוזים חמיםחדשותבריאות

המשטרה עצרה הבוקר רופא בכיר מאזור המרכז שפגע מינית לאורך שנים בנשים ובקטינות, תוך שהוא מתרץ זאת כבדיקה רפואית

המשטרה עצרה הבוקר בתום חקירה סמויה, רופא בכיר מאזור גוש דן, בחשד לפגיעה מינית לאורך שנים במטופלות, חלקן קטינות, במסווה של אבחון וטיפול רפואי

שוטרי מרחב איילון עצרו הבוקר (3.10.21), בתום חקירה סמויה בת מספר שבועות, רופא בכיר תושב המרכז בשנות ה 60 לחייו, בחשד לביצוע עבירות מין במספר קורבנות, לרבות חשד לאינוס קטינה מתחת לגיל 14, בעת שאלה הגיעו אליו לקבל טיפול רפואי.

ראשיתה של הפרשה, עם קבלת תלונות במשטרה, לצד איתור ואיסוף עדויות ממספר נשים נוספות, מהן עלה החשד כי הרופא הבכיר, העובד בבית חולים במרכז הארץ וכן בקליניקה פרטית, ביצע בהן עבירות מין שונות, תוך הצגת "המגע" כהליך אבחון וטיפול לכאורה נדרש.

כאמור, עם התפתחות החקירה הסמויה, בליווי פרקליטות מחוז ת"א (פלילי), הגיעו חוקרי מרחב איילון לנשים נוספות מכל רחבי הארץ, בגירות וקטינות, אשר עפ"י החשד נפלו קורבן, הן כמטופלות והן כבעלות קשר משפחתי למטופלים.

בתום איסוף ראיות במישור הסמוי ועם מעבר החקירה הבוקר לשלב הגלוי, עצרה המשטרה את החשוד, לצד חיפוש ותפיסת מסמכים וממצאים העשויים להיות רלוונטים לחקירה, כמו גם היערכות לבחינת תלונות נוספות, ככל שייתקבלו נוכח הפרסום .

בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, בכוונת המשטרה והפרקליטות להביאו מחר אל בית משפט השלום בתל אביב, לדיון בבקשה להאריך את מעצרו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות