ניוזים חמיםחדשותבריאות

בן 22, לא מחוסן, עלה הבוקר על מכשיר האקמו האחרון ב"איכילוב"

מצוקת מכשירי האקמו בבתי החולים ממשיכה. הבוקר: הועבר צעיר בן 23, לא מחוסן, לבית החולים איכילוב והועלה למכשיר האקמו האחרון. פרופ' גמזו: "מתוך טירוף דעת, אנשים לא מחוסנים, קורסים ומגיעים למצבי קיצון שיכלו להמנע לו התחסנו"

בן 22 לא מחוסן עלה הבוקר על מכשיר האקמו השישי שקיים בבית החולים איכילוב.

החולה הגיע מבית החולים קפלן וכמוהו מחצית מחולי האקמו שבית החולים איכילוב כמרכז על קיבל מבתי חולים אחרים כמתבקש.

ברשות איכילוב מכשיר אקמו נוסף שנמצא לגיבוי ושמור לחולים לאחר השתלות כבד. במקביל, בית החולים מיד פנה ומקבל מכשיר נוסף מבית חולים רמב״ם שנמצא בדרכו אלינו לגיבוי. בנוסף, נעשתה פניה למשרד הבריאות ואנו צפויים לקבל בימים הקרובים מכשירי אקמו נוספים.

פרופ׳ רוני גמזו, מנהל בית החולים: ״בית החולים מטפל וימשיך לטפל ככל שידרש בכל חולה נוסף שיצטרך לעלות על מכשיר האקמו. לצערי, מתוך טירוף דעת, אנשים לא מחוסנים, קורסים ומגיעים למצבי קיצון שיכלו להמנע לו התחסנו. יחד עם זאת, צוות הטיפול נמרץ והסיירת המצטיינת שלנו של הטכנולוגים הרפואיים ערוכים לכל תרחיש ככל שנדרש״.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות