ניוזים חמיםחדשות

טרגדיה הלילה בפ"ת: ילד בן 12 במצב אנוש לאחר שנותר לכוד בשריפה בדירה ברחוב וייסבורג. עוד דייר בן 50 במצב קשה

בן 12 שנותר לכוד בשריפה שפרצה בדירה בבניין ברחוב וייסבורג בפתח תקווה, הובהל לבית החולים במצב אנוש. עוד דייר בן 50 במצב קשה

בסביבות השעה 2:30 לפנות בוקר התקבלו מספר קריאות על שריפה בדירה בבניין בן 4 קומות ברחוב וייסבורג בפתח תקווה ושככל הנראה ישנו ילד לכוד בדירה.
מפקד האירוע רב רשף עוז כהן: "כאשר הגענו למקום עם צוותים מתוגברים הבחנתי בעשן רב שאופף את הבניין וכן בלהבות שיוצאות מן חלון הדירה, כבר במקום הייתה אינדיקציה שישנו ילד כבן 12 לכוד בדירה. לוחמי האש מיד החלו בחתירה למגע אל הדירה ואיתרו את הילד והוציאו אותו לגורמי הרפואה כאשר הוא מחוסר הכרה".
לוחמי האש המשיכו סריקות ושחרור עשן בדירות הבניין. מהמקום פונה ילד כבן 12 במצב אנוש.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני נפגעים, בהם: ילד כבן 12 במצב אנוש, עם כוויות מרובות ולאחר ששאף עשן, מפונה לבית חולים שניידר תוך פעולות החייאה, , וגבר כבן 50 במצב קשה, לאחר ששאף עשן.

נסיבות השריפה נחקרות כעת על ידי חוקר דליקות. מערך הכבאות קורה לאזרחים להתקין גלאי עשן עצמאי בדירות אשר מציל חיים ומתריע מיד בתחילת השריפה.

 

צילום: דוברות כיבוי מרכז

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות