ניוזים חמיםחדשות

עוד עצור, צעיר בן 19 מרמלה, בחשד לדריסתו למוות במכוון של דסטאו ביסט, בזמן המהומות ברמלה במבצע "שומר החומות"

השב"כ והמשטרה הצליחו לעצור צעיר נוסף שהיה מעורב בדריסתו במכוון וגרימת מותו של דסטאו ביסט, ליד הקניון ברמלה, בזמן המהומות בעיר בזמן "שומר החומות", כמה שמסתמן כרצח ממניעים גזעניים

צעיר בן 19 מרמלה נעצר בחשד למעורבות בדריסתו למוות של דיסטאו ביסט בן ה-74 במאי האחרון. בהמשך היום יובא החשוד בפני שופט לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

ביסט היה בדרכו לפני מספר חודשים, ללוות קרובי משפחה לתחנת האוטובוס ליד קניון רמלה, כשנפגע על ידי שני רוכבי אופניים חשמליים שהגיחו במהירות לכיוון התחנה, ונמלטו מהמקום.

הוא נשאר דקות ארוכות על המדרכה עד שפונה לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם נשאר מורדם ומונשם עד שנפטר מפצעיו ב-16 ביוני.

בתגובה למעצר חשוד בן 19, כך הגיבה משפחתו של ביסט: "זה עתה עידכנה אותנו משטרת ישראל, על מעצרו של חשוד נוסף, בן 19, ברצח אבינו דסטאו ביסט הי"ד, אשר נרצח בעת המהומות הקשות בערים המעורבות. לאורך כל הדרך פעלנו בשום שכל תוך סיוע למשטרה לעשות את עבודתה כראוי.
אנחנו תקווה, שהפעם החשוד שנעצר יחקר ע"י כל הגורמים וימצו אתו את החקירה והדין עד תום – ואנחנו נהיה שם כדי לוודא שזה קורה."

צילום: פייסבוק המשפחה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות