ניוזים חמיםחדשות

השוטרים תפסו הלילה חולה קורונה מאומת מאור יהודה, שמבלה עם חברים ומעשן נרגילה בפארק בעיר

חולה קורונה מאומת מאור יהודה החליט לצאת ולבלות בפארק בעיר עם חבריו, כשהוא יושב ומעשן נרגילה, בלי בידוד ובלי מסכה. סיור של המשטרה גילה אותו ושלח אותו הביתה עם קנס של 5000 שקל

שוטרי הסיור הרגלי במחוז תל אביב קיימו אמש (שני) אכיפה ממוקדת באור יהודה, במהלכה אתרו סמוך לשעה 01:00 בלילה בפארק ציבורי בעיר, תושב המקום המאובחן על פי רשומות משרד הבריאות כחולה מאומת קורונה, שעה שהוא מבלה מחוץ לביתו במקום ציבורי תוך שתיית אלכוהול ועישון נרגילה בקרבת נוספים באופן המסכן את שלומם.

כאמור, השוטרים רשמו לחובתו קנס בסך 5,000 שקל לצד ליוויו על ידי צוות שוטרים עד למקום מגוריו, להבטחת חזרתו אל תוך ביתו כנדרש.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל ניצבת בחזית המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, במסגרתה אוכפת באופן מוגבר וממוקד את הנחיות משרד הבריאות, לרבות חובת עטית מסיכות, מילוי אחר התנאים הנדרשים בבתי עסק ושהייה בבידוד במקרים שהוגדרו לכך."

 

צילום: דוברות המשטרה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות