ניוזים חמיםחדשותבת ים

עיריית בת-ים ומרכז הצעירים 'בתיה' מציגים: 'תופסים כיוון'- תכנית ייחודית לפיתוח קריירה, המאפשרת לאקדמאים והנדסאים לרכוש כישורים וקשרים להשתלבות בעולם התעסוקה ולבניית קריירה

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט: "העירייה בראשותי משקיעה משאבים רבים בפיתוח האישי והמקצועי של צעירי העיר, במטרה למנף את ההון האנושי המצוין שלנו להצלחה מקצועית ולסיפוק ומימוש עצמי"

על מנת לסייע לצעירי העיר להשתלב בשוק העבודה, למלא משרות איכותיות ולפתח קריירה מקצועית, עיריית בת-ים בהובלת מרכז הצעירים 'בתיה' מזמינה צעירות וצעירים אקדמאיים לתוכנית 'תופסים כיוון'; הזדמנות להעשיר את ארגז הכלים, להתחבר לאנשי מפתח בתעשייה, להרחיב את מעגל הקשרים המקצועיים ולהשתלב במעגל התעסוקה.

תופסים כיוון היא תכנית ייחודית לפיתוח קריירה, המאפשרת לאקדמאים והנדסאים לרכוש כישורים וקשרים להשתלבות בעולם התעסוקה ולבניית קריירה. במסגרת התכנית יתקיימו סדנאות פיתוח קבוצתיות ואישיות, ליווי אישי של מנטור בכיר, פיתוח והרחבת מעגל קשרים מקצועיים ומתן כלים מעשיים להשתלבות איכותית בשוק העבודה.

התכנית תערך במשך שנה,  בשלב הראשון יעברו המשתתפים מכינה לתעסוקה, שבה מקבלים כלים פרקטיים כמו מיקוד תעסוקתי, כתיבת קורות חיים, סימולציות לראיון עבודה וכדומה. בשלב השני, שלב פיתוח הקריירה, הצעירים יצרו לעצמם מסלול קריירה מתוך ראיה לטווח ארוך, תוך כדי השתתפות בסדנאות קבוצתיות, לצד ליווי מנטורינג מותאם אישית עם מתנדבים שנמצאים בעמדות מפתח במשק. הליווי האישי יעשה ע"י מנטורים בעלי ניסיון מקצועי מוכח שיתרמו מניסיונם ומרשת הקשרים האישיים שלהם במטרה למקסם את האפשרויות של משתתפי התוכנית.

בנוסף, התוכנית מסייעת בחיזוק וטיפוח מצוינות מקצועית ובכך מאפשרת את שילובם של צעירים אקדמאים/הנדסאים, תושבי העיר בת-ים, בתעסוקה בעלת אופק קידום במגזרים העסקי, הציבורי, השלישי, היזמי והאקדמי וכך, כפועל יוצא, גם תחזק את המרקם החברתי העירוני כולו.

בר, בוגרת מחזור א' של הפרויקט מספרת: "כשהתחלתי את התכנית הייתי בצומת דרכים מקצועית, בדיוק סיימתי את הלימודים בתקשורת ומנהל עסקים וכל האופציות שהונחו לפני לא סיפקו אותי. הרגשתי שאני צריכה 'חידוד' מקצועי והכוונה לשילוב איכותי, שיתאים לי, בשוק העבודה. המנטור שלי ליווה אותי לאורך כל תהליך ההכנה לראיונות העבודה, משלב הכנת קורות החיים, סימולציות לראיון עצמו כאשר לכל אורך התהליך חזקנו את הבטחון העצמי שלי בסיטואציה זו וניסחנו את מטרותיי העיקריות במשרה הבאה שלי. כיום אני מועסקת במשרד פרסום מוביל, ורק לאחר חודש וחצי במשרד הקמפיין הראשון שלי עלה לאוויר. אני בטוחה שלתכנית ולליווי האישי של המנטור יש חלק חשוב בהתפתחות שלי ובהתבססות הראשונית בשוק העבודה. אני ממליצה בחום על התכנית שסייע לי המון לממש את המטרות שלי".

מרכז הצעירים העירוני 'בתיה' מוביל את התכנית בקרב צעירי העיר; המרכז מהווה מרחב לפיתוח אישי בתחומים שונים- השכלה, קריירה, מעורבות חברתית, יזמות, מיצוי זכויות, והן מרחב לחיי קהילה ולשיפור החיים בבת-ים. כל זאת ע"י פיתוח מענים וכלים אפקטיביים, הפעלת תכניות ומתן שירותים לתושבים. מרכז הצעירים פועל בשיתוף יזמים חברתיים וגורמים עירוניים ומטרתו לפתח את צעירי העיר בתחומים שונים ולהגביר את הזיקה לבת-ים.

ראש העיר, צביקה ברוט: "העירייה בראשותי משקיעה משאבים רבים בפיתוח האישי והמקצועי של צעירי העיר, במטרה למנף את ההון האנושי המצוין שלנו להצלחה מקצועית ולסיפוק ומימוש עצמי. התכנית 'תופסים כיוון' מצטרפת למגוון המיזמים החינוכיים והחברתיים הפועלים בעיר במטרה לספק לצעירי העיר את התשתית הדרושה לשילוב איכותי בשוק העבודה ולהשבחת אוכלוסיית העיר והמרקם החברתי. יישר כוח למרכז הצעירים על גיבוש התוכנית ויצירת שיתופי פעולה לרווחת צעירי העיר".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות