ניוזים חמיםחדשות

השב"כ הצליח ל- 3 תושבי רמלה שהשליכו בקבוקי תבערה ברחבי העיר במהלך מבצע "שומר החומות". השלושה יועמדו לדין

היחידה לחקירת פשעים שפלה בשיתוף השב"כ סיימו חקירת אירוע השלכת בקבוקי תבערה לעבר גן משחקים ברמלה. נעצרו 3 תושבי רמלה שיצרו את בקבוקי התבערה והשליכו אותם

כתב אישום הוגש על ידי הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בלוד כנגד שלושה הנאשמים בכך שבמהלך אירועי התפרעויות שהתרחשו בחודש מאי האחרון ברחבי הארץ, יידו מספר בקבוקי תבערה לעבר גן משחקים ברח' מסדה ברמלה. כתוצאה מכך עלו באש מתקנים בגן ונגרם נזק רב למקום.

בימים שקדמו לביצוע, עסקו הנאשמים בייצור והכנת 15 בקבוקי התבערה וכן בשבירת בלוקים לאבנים קטנות במטרה ליידות אותם כלפי יהודים במסגרת אירועי הפרות הסדר שהתרחשו בשכונה.

חקירת האירוע שהוטלה על היחידה לחקירת פשעים במרחב שפלה בשיתוף שירות הביטחון הכללי הובילה לאיתורם ומעצרם של שלושת הנאשמים בביצוע המעשים: אמג'ד חמד, בן 20 מרמלה, אשרף אבו סרחאן, בן 25 מרמלה ועמראן אבו סרחאן, בן 21 מרמלה.

עם סיומה של חקירה הוגש כאמור לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום כנגד השלושה בעבירות של הצתה בצוותא בנסיבות של מעשה טרור ופעולה או עסקה בנשק למטרות טרור וכן בקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים נגדם.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות