ניוזים חמיםחדשותבת ים

עיריית בת ים: אכיפה מוגברת במקומות הסגורים

עיריית בת-ים באמצעות הפיקוח והשיטור העירוני החלו באכיפה מוגברת, ובמתן דוחות על אי עטיית מסכה בקניונים, מרכזי קניות, בתי כנסת ובחללים סגורים ברחבי העיר

לאור ההתפשטות המחודשת של הקורונה בארץ וזן הדלתא של הנגיף העירייה החלה בימים אלו במבצע הסברה, אכיפה וגם מתן דוחות על אי עטיית מסכה במקומות סגורים, בדגש על קניונים, בתי כנסת ומרכזים מסחריים ברחבי העיר. בשל החופש הגדול האכיפה תתמקד בהתקהלויות בקניון, ובמקומות סגורים בהם מתקיימת פעילות בימי הקיץ החמים. כידוע, עירית בת ים זכתה לציון לשבח מהממשלה על ניהול המאבק במגיפה, לאחר שלכל אורך תקופת הקורונה פעלה העירייה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, עם צעדים עצמאיים, שהביאו להורדת התחלואה בעיר בכל פעם מחדש. במקביל מובילה העירייה גם ביכולת לשמור על שגרת החיים לצד המגיפה, ולאפשר את פתיחת מערכת החינוך והתרבות בכל פעם שמתאפשר.

נכון לעכשיו, נתוני התחלואה ממשיכים להיות בדומה למצב הערים סביב. בשבוע האחרון היתה התפרצות של זן הדלתא, כתוצאה מהדבקה רחבה באחד ממרכזי היום לקשישים הפועלים בעיר. באותו המרכז יש נכון לעכשיו קרוב ל-50 נדבקים, רובם קשישים וכמה אנשי צוות. חלק מהקשישים אף מאושפזים. כלומר, קרוב ל-10 אחוזים  מכל החולים בעיר הגיעו מהמרכז הזה, ורבים אחרים נדבקו מהם.

עיריית בת ים: אנו קוראים לתושבים להקפיד על ההנחיות אבל לא לחשוש וכן לצאת, לנקות את הראש, להשתתף באירועים ולבלות באוויר הפתוח – אך במקביל להקפיד מאד על מסיכות בחללים סגורים, ולהימנע ממגע מיותר. ככה נצליח גם לשמור על חיי השגרה בחינוך, בתרבות ובתעסוקה – ומצד שני נשמור על בת-ים בריאה, כפי שעשינו עד כה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות