ניוזים חמיםחדשות

ראש עיריית ראשל"צ זועם על פעילים למען בע"ח שהפגינו מול העירייה עם גוויית חתול, שמת הלילה בגלל חוסר מענה מהשירות הווטרינרי

ראש עיריית ראשון לציון תקף שני פעילים למען בעלי חיים שהפגינו עם גוויית חתול ברחבת העירייה. הבעיה, שהחתול מת הלילה בגלל סרוב של המחלקה הווטרינרית לתת מענה לחתול שהיה במצוקה

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך,  פרסם היום פוסט נזעם נגד 2 פעילים למען בעלי חיים, שהפגינו הבוקר ברחבת העירייה כשלפניהם מוטלת גוויית חתול שמת הלילה בשל הזנחה וחוסר מעשה מצד הווטרינר העירוני והשירות הווטרינרי.

כך כתב קינסטליך: "הזדעזעתי הבוקר להגיע לבניין העירייה ולראות שני תושבים שמצאו לנכון להניח חתול מת בכניסה לבניין על מנת להביע את כעסם על נושא מסוים.

"אני כלל לא נכנס לגופו של המקרה, אני חושב שלגיטימי ואף רצוי להביע עמדה ודעה שונה, וכמובן גם להפגין ולכעוס.
כולנו בני אדם ולעיתים, על אף כל המאמצים שלנו כעירייה למענכם – לצערי, לא כולם תמיד מרוצים.
עם זאת, אני מבקש מכם – יש דרך להפגין או להביע מורת רוח וצריך לעשות זאת באופן אנושי, מכובד וראוי. כמובן שפינינו את החתול המת מהמקום, ואני מקווה מאוד שלא נראה מראות כאלה שוב".

אלא שאותם פעילים השיבו לקינסטליך והסבירו מה הוביל אותם למעשה החריג:

"האזרחים הללו, מקדישים את החיים שלכם בשביל חתולי הרחוב. הם מאכילים, דואגים ובסה"כ רוצים לשמור אותם שלמים ברחובות של ראשון לציון.
אתמול בלילה התקשרו הם לעירייה לפתוח פנייה דחופה לוטרינר העירוני כי החתול גסס והיה אפשר לנסות להציל אותו.
הוטרינר העירוני צריך להיות זמין 24/7 כפי שמתחייב. אבל התשובה שקיבלו, זה שזה יטופל מחר בבוקר . הזילזול בחיים של בעלי חיים שהם חוו מהם היה מתחת לכל ביקורת. זה וטרינר עירוני שאמור להתעסק דווקא בנושאים הללו!
החתול מת, והיה מספיק זמן להגיע ולקחת אותו למרפאה ולנסות לעזור לחתול המסכן שלא ברור מה קרה לו כי בדרך היה בריא והאישה שעומדת שם הייתה מאכילה אותו קבוע. יכול להיות שהורעל, או השד יודע מה. הדרך שבה הפגינו לא חשובה מה שחשוב זה למה הפגינו.
הם לא ישנו כל הלילה והיו חייבים לבוא לנסות להפגין את הכאב שהם חווים בכל פעם שמאבדים חתול בגלל שלא מקבלים שירות. בבקשה תמצאו לנכון להתעסק בשירות הוטרינר העירוני ולוודא שכל מי שיושב שמה מבין מה העבודה והתשובות שהם נותנים בטלפון לא יכולים להימשך.
לא מדובר במקרה אחד או שניים, זה כבר תקופה ארוכה ככה.
"כואב לנו לראות את החתולים סובלים!!!
אני בעצמי מקדישה זמן והמון כסף עבור החתולים האומללים שנמצאים בחוץ בחום בקור בין המכוניות, בביוב.. איפה לא!!!
כואב הלב ואנחנו מתחננים שיעשו משהו עבור אותם בעלי החיים".

 

צילום: עיריית ראשל"צ

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות