ניוזים חמיםחדשותחינוך

21 גני ילדים עם מאות ילדים בר"ג נשלחו מאמש לבידוד, בגלל מדריכת ספורט שהתגלתה כחולה ועבדה בקייטנות הקיץ בכל הגנים

מאות משפחות ברמת גן התבשרו אתמול כי ילדיהם הלומדים ב-21 גני ילדים נאלצים להכנס לבידוד, בשל מדריכת ספורט שהתגלתה חולה ועבדה בכל הגנים במסגרת קייטנות הקיץ

הקורונה ממשיכה להתפשט ביתר שאת ולא פוסחת על אף שכבת גיל. וכך, מאות משפחות ברמת גן התבשרו אמש כי מאות ילדים מ-21 גנים שונים ברמת גן נשלחו מאתמול לבידוד ביתי אחרי שנחשפו לחולת קורונה מאומתת.

החולה משמשת כמדריכת ספורט שעברה בין כל הגנים השונים ובאה במגע עם מאות ילדים.

הורים רבים שוחחו עם "ניוזים מרכז" ומתחו ביקורת קשה על התנהלות העירייה ובית עמנואל האמון על הקייטנות: "קיבלנו הודעה מראש העיר שהוא מחלק פאזל לכל ילד בבידוד. מאוד משמח שהוא חושב שפאזל יפצה מאות הורים שמאבדים ימי עבודה, בגלל שמישהו בעירייה זלזל ושלח מדריכה אחת שתסתובב בין 21 גנים. זאת התנהלות מזלזלת ובלי מחשבה".

גורם בעירייה מתח ביקורת ואמר: "כרמל מוציא הודעה על חלוקת פאזלים לילדים, כאילו זה בא מכיסו. לא, זה בא מקופת משלמי המיסים והוא מנסה לתת שוחד להורים כדי לכסות על כשל בהתנהלות של בית עמנואל שבאחריותו. זה מגוחך. שיסביר איך שולחים מדריכת ספורט אחת לכל כך הרבה גנים בזמן מגיפה?".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות