ניוזים חמיםחדשות

לא יאמן: נכנס לתחנת משטרת פ"ת וגנב משם ניידת משטרה מבלי מפריע

המשטרה חוקרת איך אזרח נכנס אמש לתחנת משטרת פתח תקווה ובלי מפריע גנב, לא פחות, ניידת משטרה שנותרה מונעת

סגן מפקד המחוז הורה על מינוי קצין בודק לבירור אירוע חמור הלילה, שבמהלכו נגנבה ניידת על ידי אזרח לאחר שהושארה מונעת בכניסה לתחנת פתח תקווה. הניידת והאזרח אותרו תוך זמן קצר סמוך ליישוב עלי זהב והאיש נעצר.
מבדיקה ראשונית עולה כי שוטרת בשירות חובה (שח"מ) שהתבקשה למסור תיקים מתחנת נתניה לתחנת פתח תקווה החנתה את הניידת מבלי שדוממה את המנוע ומבלי שנעלה את דלתות הרכב, ונכנסה ליומן התחנה למסור את התיקים. עוד עולה כי בניידת היה נשק ארוך שהושאר ברכב. כאמור, הניידת וכל הציוד שהיה עליה נתפסו עם החשוד לאחר זמן קצר. סגן מפקד המחוז הורה, כאמור, על מינוי קצין בודק לבירור נסיבות התקלה החמורה. עד לגמר הבירור הועברה שוטרת השח"מ מפעילות מבצעית. בנוסף, הונחו כל תחנות המחוז לקיים פעילות הדרכה לכל הדרג המבצעי במערך הסיור, בדגש על נוהלי הסיור ואבטחה.

 

צילום אילוסטרציה: המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות