ניוזים חמיםחדשות

תושב חיפה ותושב רמלה הציתו מסעדות ברחוב הנשיא בחיפה ואחרת בת"א, כדי לסחוט באיומים דמי פרוטקשן מהבעלים

המשטרה עצרה לפני כשבוע 2 גברים תושבי חיפה ורמלה, בחשד כי הציתו לפני כחודש 2 מסעדות בתל אביב ובחיפה, כדי להפחיד, לאיים ולסחוט דמי פרוטקשן

המשטרה פתחה לפני כחודש בחקירה עם קבלת דיווח בגין גרימת נזק במסעדה ברחוב הנשיא בחיפה, במהלכה חלונות המסעדה נופצו. 4 ימים לאחר מכן התקבל דיווח נוסף על חשד להצתת מסעדה ברחוב לויטן בתל אביב, במהלכה נגרם נזק רב למסעדה.

חוקרי תחנת ת"א צפון פתחו מיד בחקירת 2 האירועים והצליחו לאסוף ראיות הקושרות 2 חשודים לביצוע העבירות וביום 12.7.21 נעצר חשוד אחד, בשנות ה-50 לחייו מחיפה. בהמשך, נעצר החשוד הנוסף, בשנות ה-20 לחייו מרמלה.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א והיום (ה') הוגשה נגדם הצהרת תובע בדבר הכוונה של הפרקליטות להגיש נגדם כתבי אישום ובקשות מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. מעצרם של החשודים הוארך היום ב-5 ימים נוספים ועד ליום 26.7.21.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות