ניוזים חמיםחדשות

טרגדיה בפ"ת: שני אחים בן 8 במצב אנוש לאחר שטבע בבריכה, גם אחיו בן 4 טבע, אך מצבו קל

שני אחים בן 8 ואחר בן 4 טבעו בבריכה בפתח תקווה. מצבו של בן השמונה אנוש, עובר החייאה

שני אחים (נתינים זרים מאריתראה) ששהו בבריכה ציבורית בפתח תקווה, לאחר מספר דקות, אחד מהם כבן 8 נעלם, הוא אותר במים ונמשה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצעו החייאה עד הגעתו לחדר הטראומה בבית החולים שם חזר דופק וממשיכים להלחם על חייו. הילד השני כבן 4 נמשה מהמים כשהוא בהכרה מלאה ונסער, לאחר בדיקה רפואית במקום, הוא פונה להמשך בדיקות בבית החולים כשמצבו טוב.

הפאראמדיקים של מד"א האווס חאטיב וגלי סופר, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו על הדשא ילד כבן 8 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, המצילים במקום החלו לטפל בו ומייד ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שנמשכו תוך פינוי לבית החולים, שם הרופאים והצוותים המתינו לנו ופעולות ההחייאה נמשכו עד שחזר דופק. הילד השני כבן 4 נמשה מהמים בהכרה מלאה נבדק ולא נזקק לטיפול רפואי, הוא היה נסער, הרגענו אותו ופינינו אותו להמשך בדיקות בבית החולים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות