ניוזים חמיםחדשות

פשיטה של המשטרה ומג"ב על דירה בעולי קפריסין בראשל"צ חשפה מעבדת סמים שהתנהלה בבניין מגורים

מודיעין של המשטרה הביא לפשיטת מג"ב ושוטרים על דירת מגורים ברחוב עולי קפריסין בראשון לציון, שם התגלתה מעבדת סמים פעילה ומשגשגת

במסגרת מאבק משטרת ישראל בנגע הסמים, ערכו אתמול בלשי תחנת ראשון לציון בסיוע לוחמי מג"ב פעילות יזומה במהלכה אותרה מעבדת הידרו בדירה ברחוב מעפילי קפריסין בראשון לציון.

במהלך חיפוש בדירה אותרה מעבדת סמים בקומת המרתף ובה נתפסו 160 שתילים במשקל כולל של 2.5 ק"ג. כמו כן נתפסו 750 גר' של חומר החשוד כסם מסוג קנאביס בשקיות מוכנות, טלפונים סלולריים וכרטיסי סים, משקלים דיגטלים ואלפי שקלים במזומן.

שני חשודים (בני:29,61 אשדוד) ששהו בדירה נעצרו לחקירה, אחד החשודים שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים בסיום חקירתו והחשוד השני יובא היום בפני שופט לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות