ניוזים חמיםחדשות

פשיטה גדולה של המשטרה על בתי משפחה בלוד, שדרך עסק לחלפנות הלבינה כספים ועסקה בהונאה. הוחרמו גם כספים ורכבי יוקרה

המשטרה בשיתוף רשות המסים עצרה היום 5 חשודים בלוד, בני אותה משפחה בחשד להלבנת הון, מתן הלוואות בריביות מופרזות ועבירות הונאה נוספות. הוחרמו כספים ורכבי יוקרה

 

במהלך החודשים האחרונים התנהלה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה, חקירה סמויה בשיתוף יחידת יהלום של רשות המסים, כנגד משפחה מלוד בחשד לקבלת דבר במרמה, הלבנת הון בהיקף רחב, עבירות על פקודת מס הכנסה ועבירות נוספות.

על פי החשד, עסק חלפנות כספים הנמצא בבעלות המשפחה שימש את החשודים לביצוע עבירות של הלבנת הון בהיקפים גדולים, מתן הלוואות בשוק האפור בריביות גבוהות והעברות כספים פיקטיביות במטרה להתחמק מתשלום מיסים.

הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו שוטרי היחידה בסיוע בלשי תחנת לוד ולוחמי מג"ב על בתיהם ועסקיהם של החשודים בלוד.

סך הכל נעצרו 5 חשודים ובחיפוש שנערך נתפס ברשותם כסף מזומן ישראלי בסך 200 אלף שקל וכן כסף זר. בנוסף נתפסו 6 רכבי יוקרה שהיו בשימוש המשפחה, לשם חילוטם בהמשך. בהתאם להתפתחות החקירה יוחלט מי מהחשודים יובא בפני שופט להארכת מעצרו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות