ניוזים חמיםחדשות

2 נהגים שמעולם לא הוציאו רישיון "טסו" על הכבישים במהירות של 160 קמ"ש סמוך לעין הקורא בראשל"צ וסמוך לראש העין

שני נהגים שמעולם לא הוציאו רישיון נהיגה נתפסו נוהגים סמוך לראשל"צ וראש העין במהירויות מופרזות של 157 קמ"ש ו-141 קמ"ש. לאחר שנעצרו בצד הדרך ניסו להטעות את השוטרים והחליפו מקומות עם הנוסע שישב

 

שוטרי אגף התנועה שעסקו בפעילות אכיפה יזומה נגד עבירות מסכנות חיים קלטו במכשיר למדידת מהירות 'דבורה', רכב פרטי הנע במהירות מופרזת של 157 קמ"ש, בכביש 6 סמוך לראש העין בדרך בה הנסיעה המותרת היא 120 קמ"ש.

באירוע נוסף נתפס נהג במהירות מופרזת של 141 קמ"ש בכביש 431 סמוך למחלף עין הקורא בדרך בה הנסיעה המותרת היא 100 קמ"ש.

לאחר עצירת הרכבים, הבחינו השוטרים כי הנהגים, על מנת להתחמק מהעונש הקבוע בחוק, החליפו מקומות ישיבה עם הנוסעים שישבו לצדם. בבדיקה נמצא כי השניים (22,26) תושבי הפזורה מעולם לא הוציאו רישיונות נהיגה.

הנהגים נעצרו, נכלאו, רכבם הושבת והם יובאו בפני שופט להארכת מעצר בהתאם לצורכי החקירה והמשך ההליך הפלילי בעניינם.

נהיגה במהירות מופרזת ונהיגה ללא רישיון הנן עבירות חמורות המגדילות משמעותית את הסיכון למשתמשים בדרך ולמעורבות בתאונה קטלנית. שוטרי אגף התנועה ימשיכו למקד אכיפה נגד עבירות בריונות בכביש ועבירות מסכנות חיים בכל רחבי הארץ על מנת להגביר את סיכויי העבריין להיתפס ולהעמידו לדין.

 

צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות