ניוזים חמיםחדשות

2 חיילים קרביים מנתניה נעצרו בחשד לתקיפה מינית של צעירה מראשל"צ עם מוגבלויות. ניצלו את מצבה, שכרו אותה ותקפו אותה מינית

המשטרה עצרה לחקירה שני צעירים מנתניה, המשרתים ביחידה קרבית, בחשד לתקיפה מינית של צעירה עם מוגבלויות מראשון לציון, שאחד מהם הכיר דרך הרשת החברתית

 

משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות תלונה שהתקבלה בתחנת ראשון לציון, על תקיפה מינית שעברה בשבוע שעבר צעירה מראשון לציון על ידי שני צעירים תושבי נתניה, המשרתים כחיילים ביחידה קרבית.

על פי החשד, החשוד העיקרי שהכיר את הצעירה באמצעות הרשת החברתית, קבע איתה מפגש בראשון לציון כשחברו מתלווה אליו. לאחר שנכנסה הצעירה לרכבם, החלו השניים להשקות אותה באלכוהול עד לעירפול חושיה ואז על פי החשד ביצעו בה שניהם עבירות מין.

החשוד העיקרי, (בן 21) נעצר לחקירה בסוף השבוע ומעצרו הוארך בבית המשפט בשלושה ימים. אתמול נעצר החשוד השני (בן 21), והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות