ניוזים חמיםחדשות

רוכב קורקינט במצב קשה לאחר שנפגע מאופנוע בדרך הים ברחובות

רוכב קורקינט חשמלי, בן 40, במצב קשה, מורדם ומונשם, לאחר שנפגע מאופנוע בדרך הים ברחובות. רוכב האופנוע, בן 20 מעוכב

בשעה 13:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב קורקינט חשמלי שנפגע מאופנוע בדרך הים ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח קפלן 2 פצועים, בהם רוכב קורקינט כבן 40 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם ורוכב אופנוע כבן 20 במצב קל עם חבלות בגפיים.

החובשים של מד"א שי בכר ומאיר בטיטו סיפרו: "2 הפצועים שכבו על הכביש במרחק של מספר מטרים אחד מהשני. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות על מנת להעריך את מצבם הרפואי והתחלנו מיד בטיפול מציל חיים. רוכב הקורקינט שנפגע באורח קשה סבל מחבלת ראש, הוא היה הכרה מעורפלת, הורדם והונשם בשטח ופונה לבית החולים בניידת טיפול נמרץ ורוכב האופנוע שהיה בהכרה מלאה פונה באמבולנס לבית החולים כשהוא סובל מחבלות בגפיים ובפלג גופו העליון."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות