ניוזים חמיםחדשות

צפו: כך תושב ר"ג בן 56 "עקץ" עשרות קשישים באזור המרכז שהגיעו למשוך כסף בכספומטים. בדירתו נמצאו עשרות אלפי שקלים שגנב

המשטרה סיימה את חקירת פרשייה של עוקץ של עשרות קשישים באמצעות גניבת כסף מזומן בעת שביקשו להוציא כסף בכספומט. אתמול הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד חשוד בן 56 תושב רמת גן

מזה מספר חודשים מתנהלת חקירה בתחנת פתח תקווה שעניינה עוקץ והונאת קשישים/ות בכספומטים במספר ערים באזור מרכז הארץ.

מחומר החקירה עלה כי מדובר באותו חשוד אשר בעשרות מקרים ניגש "לסייע" לקשיש/ה שהגיעו לכספומט על מנת למשוך כסף ואז היה מסיח את דעתם וגונב מהם כסף מזומן אותו משך עבורם או במקרים אחרים, לאחר שהיה משיג את הקוד הסודי, היה גונב את כרטיס האשראי ומושך כסף מאוחר יותר.

מעדויות שמסרו הקורבנות עלה כי החשוד הסווה עצמו באמצעות כובע ולעיתים דווח כי נראה היה שחבש פאה.

בצורה זו עקץ החשוד עשרות קורבנות בסכומים של אלפי ש"ח כל אחד, כאשר סך כל הכסף שגנב מסתכם ע"פ החשד בסכום של למעלה מ 200 אלף שקל.

חוקרי תחנת פתח תקווה הצליחו להתחקות אחר החשוד ואתמול עצרו אותו בדירה ברמת גן, שם גם נתפסה הפאה ששימשה אותו וכן סכום של כסף מזומן בסך של עשרות אלפי שקלים.

כאמור, בתאריך 09.05 הוגש בבית המשפט המחוזי לוד, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד החשוד.

 

תיעוד: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות