ניוזים חמיםחדשות

4 תושבי יפו תקפו באכזריות צעיר שניסה לצלם בנייד את ההתפרעויות בעיר. שברו עליו כסא, בעטו בגופו והכו אותו באלה במשך זמן ממושך

אזרח שניסה לצלם בנייד שלו את ההתפרעויות שנרשמו ביפו לפני כשבוע מצא עצמו נתון ללינץ' של ממש, כשארבעה תושבי יפו ערביים בועטים בו, מכים אותו באלות ושוברים כיסא על גופו, כשהם עושים זאת זמן ממושך. 4 המכים נעצרו ויועמדו לדין

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט השלום בעיר, כתב אישום כנגד ארבעה תושבי ת"א – יפו, מוחמד אבו רמאדן (22), מוחמד כריים (22), תורק חיכמת (27) ורמי לוטפי (44) בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות וגניבה – כל אחד על פי חלקו. זאת לאחר, שהנאשמים והאחרים תקפו אדם אשר בא לצלם את המהומות ביפו, באמצעות הטלפון הנייד שלו, וגרמו לו חבלות של ממש.
האירוע המתואר בכתב האישום התרחש בעיצומה של מערכה צבאית בין מדינת ישראל לארגון החמאס ברצועת עזה, אשר מכונה מבצע "שומר החומות". במהלך השעות והימים שקדמו לאירוע בכתב האישום, הייתה נתונה האוכלוסייה האזרחית במדינת ישראל תחת מתקפה של אלפי רקטות. בה בעת, התעורר גל של הפרות סדר והתפרעויות אלימות ברחבי הארץ, על רקע לאומני – גזעני, שכלל תקיפות של כוחות המשטרה והביטחון, וכן של אזרחים יהודים וערבים אחד כלפי השני.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אורן חיים ביום 10.05.2021 בשעות הערב, שהו הנאשמים ולפחות עוד שמונה אחרים נוספים ברחוב יפת בתל אביב – יפו. באותה עת התהלך במקום המתלונן, במטרה לתעד את אירועי הפרעות שהתרחשו במקום באמצעות מכשיר טלפון נייד וכשעל כתפו השמאלית תלויה אלת בייסבול, לשם הגנה עצמית.
בשלב מסוים, התקרבה אל המתלונן אישה שזהותה אינה ידועה למאשימה ודחפה אותו, בעוד חלק מהאחרים החלו להתקרב למתלונן ופנו אליו בשאלות "מה אתה מצלם" ו- "למה אתה הולך עם אלת הבייסבול". במענה פנה אליהם המתלונן בשפה האנגלית. בסמוך לאחר מכן, החל אבו רמאדן לבעוט במתלונן בפלג גופו התחתון ולהכות אותו בראשו באמצעות אגרופיו, בנוסף כריים וחלק מהאחרים החלו לבעוט ולהכות את המתלונן בכל חלקי גופו באמצעות רגליהם וידיהם, עד שהמתלונן נפל על הכביש.
במהלך האירועים, נשמט מכשיר הטלפון הנייד של המתלונן מידיו. לוטפי, אשר הקיף את המתלונן עם אחרים, הבחין במכשיר הטלפון הנייד על הכביש ולקח אותו בעוד כריים וחיכמת וחלק מהאחרים המשיכו לבעוט ולחבוט במתלונן השרוע על הכביש. בשלב זה, התרחקו הנאשמים והאחרים מהמקום, והמתלונן הצליח להתרומם, אז התקרב אחד מהאחרים אל המתלונן מאחוריו, בעט בו בגבו, וגרם למתלונן ליפול בשנית על הכביש.

בעודו שרוע על הכביש, חזרו האחרים ונטלו ממנו את אלת הבייסבול, חבטו בו באמצעותה, בעטו בו, הכו אותו באגרופים ובאמצעות כיסא פלסטיק, אשר התפרק מעוצמת המכה. כתוצאה ממעשי הנאשמים והאחרים נגרמו למתלונן חבלות של ממש, שכללו חבלות מרובות בכל חלקי גופו, בגינן נזקק לטיפול רפואי.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות