ניוזים חמיםחדשות

בבוקר אחרי הערב הקשה בבת-ים, ראש עיריית בת-ים צביקה ברוט: "הלינץ' הברברי והאכזרי הוא מעשה שאין לו קשר לרוח הבת-ימית או ליהדות. קורא למשטרה להרחיק את הגורמים שבאים מבחוץ ומתסיסים"

בבוקר שאחרי מעשי הוונדליזם והלינץ' בנהג הערבי, ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט מתבטא בחריפות ומגנה את מעשה הלינץ' ואומר: "אנחנו צריכים כולנו להוקיע את הדברים הנוראיים האלו שהגיעו ממארגנים שהגיעו מחוץ לעיר ושילהבו פה את הקהל. כל מי שהיה מעורב במעשים הנוראיים האלו צריך לתת את הדין"

בת-ים התעוררה הבוקר ליום עם מראות קשים בטיילת ולאחר מעשה הלינץ' בנהג הערבי מרמלה, שהוכה בצורה ברוטאלית על ידי צעירים זועמים. כבר היום המשטרה ביצעה שני מעצרים ראשונים של צעיר בשנות העשרים לחייו, תושב בת-ים ונער בן 16 מחולון.

אמש עם פרוץ ההתפרעויות, מיהר ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט ומספר פקחי עירייה לטיילת שם החלו לנפץ עסקים בבעלות ערבים וניסו להפריד ולהרחיק את הפורעים, כשהם עצמם נפגעים ומושלכים עליהם חפצים.

ביום אחרי, ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט מפנה אצבע מאשימה לכל אותם גורמים שאינם תושבי העיר, שהגיעו אתמול והיו לדבריו האחראים למעשים הקשים: "הלינץ' הנוראי הזה, הוא מעשה תקיפה אכזרי וברברי שיחד עם מעשי הוונדליזם שנעשו בטיילת, אין שום דבר בינם לבין הרוח הבת-ימית שלנו ואין שום דבר בינם לבין יהדות", אומר באופן נחרץ ברוט. "אנחנו צריכים כולנו להוקיע את הדברים הנוראיים האלו שהגיעו ממארגנים שהגיעו מחוץ לעיר ושילהבו פה את הקהל. כל מי שהיה מעורב במעשים הנוראיים האלו צריך לתת את הדין.

"אבל, אנחנו צריכים כולנו תושבי בת-ים לעמוד מאוחדים מול אותם אנשים שמוציאים שם רע לעיר שלנו לתושבים המדהימים שלנו, שרובם המכריע מתנגדים למעשים האלו ומבקשים להיות אנשים שומרי חוק. אנחנו יודעים שהדם של כולנו רותח, בטח כשאנחנו רואים ילדים נהרגים מפגיעות טילים ולינץ' שעושים ביהודי בעכו. עדיין, עלינו לזכור שזו לא דרכנו ואנחנו טובים יותר מהאויבים שלנו. ננהג בדרך שמכבדת את בת-ים ומכבדת את הבת-ימים. ננהג ביד ברזל במי שינסה לפגוע בתושבי בת-ים".

מ"מ ראש עיריית בת-ים, אלי יריב, מתח ביקורת על המשטרה אמש, כשסיפר שבהערכת מצב שנעשתה בעירייה עם גורמי הביטחון אתמול אחר הצהריים, לפני ההתפרעויות, התריעו אנשי העירייה כי עומדים להגיע גורמים מחוץ לעיר ולהתסיס. אלא שלדברי יריב, המשטרה לא הייתה ערוכה בזמן אמת ורק לאחר זמן מה הגיעה לטיילת שם נעשה ניסיון הלינץ' ומעשי הוונדליזם.

צביקה ברוט פונה עתה בדרישה למשטרה: "עליהם לעשות שני דברים: לעצור ולאתר מייד את מי שאחראי למעשים האלו. דבר שני: להוציא מייד מבת-ים את כל אלו שהגיעו מחוץ לעיר רק כדי להתסיס את האווירה ואינם צריכים להיות פה".

ברוט ועוד שני פקחי עירייה הותקפו ונפגעו אמש, כשהגיעו לטיילת וניסו להפריד ולמנוע מהמתפרעים את מעשי הוונדליזם. על השלושה הושלכו מקלות וקסדות. ברוט מרגיע: "אני עצמי בסדר. לא צריך לדאוג לי. נפגעתי עם עוד שני פקחים שלנו, בזמן שניסינו להפריד. אבל אני לא הסיפור פה. אני מרגיש טוב והמשכתי להיות בשטח לאורך כל הלילה. מה שחשוב זה שנדאג להחזיר את השקט ואני קורא להורים לדאוג שהילדים לא יוצאים בשעות הערב להשתתף בשום מהומה, או בשום התכנסות מיותר. המשימה של כולנו להשיב את השקט לבת-ים ואת הביטחון לתושבים- ועל זה לא נתפשר", מסכם ברוט.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות