ניוזים חמיםחדשות

בשל המצב: שינוי בתנועת הרכבות בתחנות: ראשל"צ, לוד, כרמיאל, באר שבע, רמלה, קריית גת ובית שמש

החל משעה 13.00 יוחזרו חלק מקווי הרכבת שהופסקו בין ת"א ולוד. בשל המצב, שינויים בתנועת הרכבות מכרמיאל, לוד, באר שבע, ת"א וראשל"צ

החל מהשעה 13:00 (בקירוב) תחודש תנועת רכבות הנוסעים בקטע המסילה שבין תחנות ת"א ההגנה ולוד, שנסגר אמש, ותחודש תנועת הרכבות לבאר שבע (דרך הקו העובר בלוד, מזכרת בתיה, להבים רהט, קריית גת ועוד).
כמו כן, תחודש תנועת הרכבות בקו הפרברי בנימינה-ת"א-רחובות-אשדוד.

התחנות הבאות תיפתחנה לשירות: ב"ש מרכז, ב"ש צפון האונ', קריית גת, להבים רהט, קריית מלאכי יואב, מזכרת בתיה, רמלה, כפר חב"ד, לוד גני אביב.

באופן זמני, תופסק פעילותו של קו כרמיאל-ב"ש, והנוסעים מ/אל תחנות כרמיאל ואחיהוד שיעדם או מוצאם דרומית לתחנת חיפה חוף הכרמל יבצעו החלפת רכבות בחיפה.

לתשומת לבכם, בשל השינויים בתנועת הרכבות חלים שינויים בתדירויות הרכבות במספר קווים, וייתכן כי יהיה צורך בהחלפת רכבות, בהתאם לתחנות המוצא ויעד המבוקשות.

לפי שעה, ובאופן זמני, לא תחודש תנועת הרכבות בקווים בית שמש-נתניה, וראשל"צ-לוד הראשונים.

כמו כן אנו מזכירים כי בהתאם להנחיות גורמי הבטחון, לא מופעלות רכבות בין תחנות באר שבע ואשקלון (קו הנגב המערבי) וכן חלים שינויים בלוח זמני הנסיעה בין תחנות אשדוד ואשקלון.

 

צילום: רכבת ישראל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות