ניוזים חמיםחדשות

פדופיל בן 19 מראשל"צ נעצר לאחר שביצע עבירות מין בילדות בנות 9 שהכיר באינסטגראם, תוך שהוא מתחזה לילדה בעצמו

צעיר בן 19, תושב ראשון לציון, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין ברשת האינסטגרם בילדות בגילאי 9-14. ביקש מהן לבצע מעשים מיניים בעצמן ולשלוח לו תמונות עירום, תוך שהוא מתחזה לילדה בעצמו

 

במשטרה התקבלו מספר תלונות על צעיר, תושב ראשון לציון, שפנה בתקופה האחרונה לילדות בגילאי 9-14 וביקש מהן לבצע מעשים מיניים בעצמן ולשלוח לו תמונות עירום וזאת לאחר שהזדהה כקטינה.

חקירה סמויה שהתנהלה במחלק נוער חשיפה בימ"ר מרכז העלתה כי החשוד ניהל עם הקורבנות התכתבויות בנושאים מיניים תוך שהוא מציג את עצמו כקטינה שעברה פגיעה מינית לאחרונה. בדרך זו הצליח החשוד לרכוש את אמונן של קורבנותיו ולשכנע אותן לשלוח לו סרטונים ותמונות עירום שלהן.

עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה, נעצר בשבוע שעבר החשוד לחקירה. בחיפוש בביתו נמצאו מכשירי סלולאר ומחשב נייד שהכילו חומרים פדופילים בהיקפים גדולים.

בחקירתו הודה החשוד כי קיים קשרים מיניים עם קטינות באמצעות מספר חשבונות פיקטיביים באינסטגרם בהם התחזה לקטינה בת 13.

מעצרו של החשוד (19, ראשל"צ) הוארך מספר פעמים ע"י בית המשפט עד להגשת הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים וכן בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.

 

בתמונות: צילומי מסך מההתכתבות שניהל הנאשם עם הקטינות. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות