ניוזים חמיםחדשות

טרגדיה בחולון: אישה בת 80 נספתה בשריפה בבניין מגורים ברחוב מעלות בחולון. עוד 3 דיירים פונו לטיפול

לאחר חיפושים בדירות התגלתה גופת קשישה בת 80, שנספתה בשריפה בבניין ברחוב מעלות בחולון

לפני כחצי שעה פרצה שריפה בבניין מגורים ברחוב מעלות בחולון. לאחר סריקות של לוחמי האש בכל הדירות, אותרה באחת מהדירות בבניין אישה כבת 80 מחוסרת הכרה עם כוויות קשות. לאחר בדיקות רפואיות פראמדיקים של מד"א קובעים את מותה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שמיר-אסף הרופא 3 נפגעים במצב קל. כוחות מד"א נמצאים במקום ומאבטחים רפואית את פעולות הכיבוי וערוכים להעניק טיפול רפואי ובמידה ויאותרו נפגעים נוספים בסריקות.

פראמדיק מד"א אייל רוט וחובש רפואת חירום במד"א גיא סלמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן כבד עולים מתוך חלונות הדירה. 3 פצועים במצב קל שיצאו מהבניין כשהם סובלים משאיפת עשן טופלו באמבולנסים של מד"א בחמצן ופונו במצב יציב לבי"ח. במקביל לפעולות הכיבוי של לוחמי האש קיבלנו דיווח על אישה שאותרה מחוסרת הכרה באחת מהדירות, נכנסנו לדירה עם ציוד רפואי מיד כשהיה ניתן אבל לצערנו היא הייתה ללא סימני חיים וסבלה מכוויות קשות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

 

צילום: עמאר אסדי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות