ניוזים חמיםחדשותבת ים

בת ים: בערב ל"ג בעומר שיערך השנה בי"ז באייר תשפ"א, 29.5.21, מבעירים מדורות רק במקומות המורשים

חוף הדקלים - במגרש החניה, חוף תאיו – במגרש החניה. רחוב דליה 6 – בחלק האחורי, הכביש החדש שמחבר לראשל"צ- במגרשים הפנויים שמאחורי בניין אלקטרה

השנה חוגגים ל"ג בעומר בבת ים לצד הוראת צו איסור הדלקת מדורות של נציב כבאות והצלה.

עיריית בת ים: "העירייה פועלת לאורך כל השנה לטיפוח, תחזוקה ושדרוג של גינות ציבוריות הפרוסות ברחבי העיר בנוסף לאלפי דונמים של שטחי ציבור נוספים. על מנת שכולם ייהנו מעיר יפה, נקיה ונעימה, על כל אחד לדאוג לשמירה על הניקיון הסביבה. בערב ל"ג בעומר שיערך השנה בי"ז באייר תשפ"א, 29.5.21, מבעירים מדורות רק במקומות המורשים:

להלן  רשימת המגרשים שבהם ניתן להבעיר מדורות בל"ג בעומר:

  • חוף הדקלים – במגרש החניה
  • חוף תאיו – במגרש החניה
  • רחוב דליה 6 – בחלק האחורי
  • הכביש החדש שמחבר לראשל"צ במגרשים הפנויים מאחורי בניין אלקטרה

חל איסור מוחלט להדליק אש ומדורות בחוף הים ובגינות הציבוריות. עיריית בת-ים ממליצה לתושבים לקיים פעילות חלופית ברוח החג במקום מדורה כגון: טיולי עששיות.

במהלך ערב ל"ג בעומר יסיירו פקחים בגינות השונות ובחופי הים ויוודאו שאין הבערת אש במקום ויוטלו קנסות כנגד מבעירי מדורות שלא במקומות המותרים, במקביל יתקיימו סיורים של הפיקוח והשיטור העירוני  במגרשים ובאתרים המותרים להבערת, ויוודאו שמירה על בטיחות אש מצד החוגגים.  יש לעזוב את המתחם המדורה רק לאחר כיבוי מוחלט של האש ולשמור על בטיחות באש."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות