ניוזים חמיםחדשות

טרגדיה בבני ברק: תינוק בן 10 חודשים במצב אנוש, לאחר שנחנק תוך כדי אכילה. מובהל לביה"ח תוך החייאה

תינוק בן 10 חודשים מבני ברק איבד הכרתו לאחר שככל הנראה נחנק בזמן אכילה. מבוצעות בו פעולות החייאה, תוך הבהלתו לבית החולים

כונני ארגון הצלה הוזעקו, לפני זמן קצר, לבני ברק בעקבות דיווח על תינוק שאיבד את הכרתו לאחר שככל הנראה נחנק.
יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה ממושכות בילד כבן 10 חודשים, והוא פונה תוך כדי פעולות החייאה בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים מעייני הישועה בעיר.

צוות אמבולנס הצלה ליפא הירש וחיים ברגמן סיפרו: "כשהגענו למקום הוציאו אלינו פעוט כבן עשרה חודשים שאיבד את הכרתו, לאחר שנחנק במהלך האכילה. יחד עם חובשים נוספים התחלנו בפעולות החייאה, כאשר בהמשך פינינו אותו באמבולנס הצלה תוך כדי המשך פעולות החייאה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהמשיכה את הפינוי לבית החולים מעייני הישועה בעיר."

בארגון הצלה מבקשים מהציבור להתפלל ולקרוע שערי שמים לרפואת התינוק שמואל יהודה בן דבורה לרפואה שלמה והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות