ניוזים חמיםחדשותבריאות

קשישה בת 90 במצב קשה, כתוצאה ממכת חום, לאחר שנמצאה מוטלת בהכרה מעורפלת בתחנת אוטובוס ברמלה

קשישה בת 90 נמצאה בהכרה מעורפלת בתחנת אוטובוס ברחוב יהודה שטיין ברמלה. היא במצב קשה עם סימני מכת חום

בשעה 14:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על אישה מבוגרת בהכרה מעורפלת בתחנת אוטובוס ברחוב יהודה שטיין ברמלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שמיר-אסף הרופא אישה כבת 90 במצב קשה עם סימני מכת חום.

החובשים של מד"א בני כהן ושחר חזקלביץ סיפרו: "עוברי אורח ושכנים מהבניינים הסמוכים התקשרו למד"א לאחר שראו את האישה המבוגרת יושבת זמן ממושך בתחנת האוטובוס. הם ניסו לדבר איתה אבל היא הייתה בהכרה מעורפלת ולא ענתה להם. הטמפרטורות בחוץ גבוהות מאוד ועוד בדרך לאירוע הדלקנו את המזגן באמבולנס על העוצמה הגבוהה ביותר על מנת לקרר את חום גופה של האישה במהירות האפשרית. היא הייתה לבושה בבגדים ארוכים ומיד הכנסנו אותה לאמבולנס המקורר, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל נוזלים וחמצן ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ויציב".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות