ניוזים חמיםחדשות

נעצרו שני תושבי יפו שהכו ותקפו קשות את רב ישיבת "שירת משה" ביפו

שני תושבי יפו נעצרו לאחר שתקפו באלימות היום את ראש ישיבת "שירת משה" ביפו. רבים מגנים וקןראים למעשה "פיגוע על רקע לאומני"

הרב אליהו מאלי, ראש ישיבת "שירת משה" ביפו, בשנות ה-60 לחייו, הותקף היום על ידי שני חשודים ממוצא ערבי, תושבי יפו בשנות ה-30 לחייהם, שהמשטרה עצרה אותם לפני זמן קצר.

התקיפה תועדה והופצה ברשתות החברתיות ובה נראים השניים מכים את הרב ששרוע על הקרקע, כשהם ממשיכים לבעוט ולהכות אותו.

הרקע למעשה האלימות החמור, ככל הנראה זה רצונו של הרב לרכוש דירה ביפו עבור תלמידי הישיבה. עם הגעתו לדירה, התאספו סביבו תושבים מקומיים מהמגזר הערבי והחלו לתקוף ולהכות ברב הישיבה.

המשטרה כאמור פתחה בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר התקיפה. שוטרי תחנת יפו בצעו מגוון פעולות חקירה, אשר הובילו לחשיפת זהותם של שני החשודים – תושבי יפו בשנות ה-30 לחייהם ועם איתורם לפני זמן קצר, נעצרו לחקירה בחשד לתקיפה.

ראש עיריית תל-אביב-יפו רון חולדאי גינה את תקיפת ראש ישיבת שירת משה בעיר, ואמר כי: "זוהי פגיעה חמורה בקיום המשותף שאנחנו כל כך מנסים לטפח ביפו". הוא הוסיף כי: "נמשיך במאמץ לפתח חברה מכילה שמסוגלת לחיות ביחד".

 

צילום: רשתות חברתיות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות