ניוזים חמיםחדשות

הלילה בלב רמלה: ירי, בקבוקי תבערה ואבנים בעקבות מלחמה בין שתי משפחות. 69 איש נעצרו

סכסוך ארוך בין שתי משפחות ברמלה הוביל הלילה לאירוע אלימות קשה בלב העיר, במהלכו נורו יריות, הושלכו בקבוקי תבערה ואבנים ונפצע קצין משטרה בצהלך התפרצות אירןע אלימות קשה בין המשפחות

במוקד המשטרה התקבלו הלילה מספר רב של דיווחים על קולות ירי בשכונת גן חקל ברמלה. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו חשודים משתי משפחות המסוכסכות ביניהן אשר ביצעו ירי, יידוי אבנים והשלכת בקבוקי תבערה אחד כלפי השני. לא היו נפגעים באירועים.

במהלך פעילות הכוחות במקום נורו מספר יריות מאחד המתחמים וכתוצאה מכך נפצע קצין משטרה באורח קל מכדור שפגע ברגלו. הקצין פונה לבית החולים אסף הרופא לקבלת טיפול רפואי.

כוחות משטרה נוספים הוזעקו למקום והחלו בביצוע מעצרים של חשודים המעורבים באירועים. במהלך החיפושים נתפסו אקדח 9 מ"מ, תחמושת ובקבוקי תבערה.

סך הכל נעצרו בפעילות 69 חשודים ובהתאם לצרכי החקירה יוחלט מי מהם יובא היום בפני שופט לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

בעקבות האירועים, קיים הבוקר מפקד מרחב שפלה, תת ניצב רונן אבניאלי, הערכת מצב בה אמר: "אני רואה בחומרה רבה את האירוע בה נפגע שוטר המבצע את תפקידו. אנו נגיב בחומרה כלפי כל מי שפוגע בשוטרים."

 

תמונות מהאירועים. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות