ניוזים חמיםחדשות

תושב בת-ים תקף, איים ועקב אחר גרושתו, במשך שנים. אמר לבנו בן ה-5: "אם לא היית כאן, הייתי שוחט את אמא"

 בתום חקירה, הוגש היום כתב אישום נגד תושב בת-ים בחשד למעקב, איומים ותקיפת גרושתו, תוך איומים על חייה, במשך שנים. אמר לבנו בן החמש: "אם לא היית כאן, הייתי שוחט את אמא שלך"

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כעשרה ימים, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאיומים ותקיפה של תושבת בת-ים לאורך שנים על ידי הגרוש, במספר מועדים.

בתוך כך, שוטרי מרחב איילון עצרו את החשוד- תושב בת-ים בשנות ה-30 לחייו ובהתאם לצורכי החקירה הוארך מעצרו מעת לעת בבית משפט השלום תל אביב.

מכתב האישום עולה מסכת אלימות קשה, הכוללת תקיפת גרושתו לאורך מספר שנים, מעקב אחריה, שליחת מסרונים מאיימים ואף חשד כי אמר לבנם הקטין בן ה-5, כי אם הוא לא היה נוכח במקום היה שוחט את אמא שלו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

היום, בתום חקירת המשטרה, הגישה נגדו יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום המונה 8 סעיפים של עבירות אלימות, לצד בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות