ניוזים חמיםחדשות

אישה בת 80 במצב אנוש לאחר שנותרה לכודה בדירתה שעלתה באש ברחוב בוגרשוב בת"א

אישה בת 80 חולצה משריפה בדירה שבערה כליל ברחוב בוגרשוב. מצבה אנוש

 

סמוך לשעה 06:00 התקבלו הודעות במרכז שליטה המחוזי של כיבוי אש על שריפה בדירה ברחוב בוגרשוב בתל אביב.

בהגיעם החלו לוחמי האש בפעולות סריקה ראשוניות, כשמהדירה הבוערת חולצה על ידי לוחמי האש אישה שפונתה במצב אנוש על פי גורמי הרפואה לבית חולים .

לוחמי האש ממשיכים בפעולות כיבוי, וסריקות במקום. טרם הושגה שליטה כאמור, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב אישה כבת 80 במצב קשה מורדמת ומונשמת כשהיא סובלת מכוויות ומשאיפת עשן.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א עופר קרוגמן סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו אש פורצת מחלונות הדירה שבערה. חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו במקום ועלינו לקומה השלישית בבניין עם ציוד רפואי וכיסא מיוחד. לוחמי האש חילצו מהדירה הבוערת את הפצועה שסבלה מכוויות ושאיפת עשן ואנחנו הורדנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול ראשוני. הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם שכלל חמצן ותרופות ופינינו אותה לבית החולים כשהיא מונשמת ומצבה קשה."

צילום: דוברות כיבוי מחוז דן

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות