ניוזים חמיםחדשות

המשטרה ומס הכנסה פשטו על ביתו של תושב פ"ת שניהל הימורים לא חוקיים והחרימו מאות אלפי שקלים ורכבי פורשה ומרצדס יוקרתיים

המשטרה עצרה תושב פתח תקווה כבן 40 החשוד בניהול הימורים בפתח תקווה וחילטו רכבי יוקרה וכסף מזומן כ-900 אלף שקל שנמצאו בהיתו בעיר. בין היתר הוחרמו רכבי יוקרה: פורשה ומרצדס

משטרת תחנת פתח תקווה בשיתוף רשות המיסים מנהלות בחודשים האחרונים חקירה שעניינה ניהול הימורים בלתי חוקיים.

בתאריך 5.11.20 בעת חיפוש שערכה המשטרה בבית החשוד בפתח תקווה נתפס מזומן בשווי של כחצי מיליון שח חשוד כרווחי הימורים ועלה חשד לעבירת הלבנת הון. במהלך חודש מרץ השנה נערך שוב חיפוש בדירת החשוד וגם הפעם נתפס במקום ציוד המשמש להימורים וכסף מזומן בסך של אלפי דולרים.

עם סיום החקירה הוגשה נגד החשוד (תושב פתח תקווה בן 40) שומה בשווי של 1.9 מיליון ש"ח והחשוד חוייב בתשלום של 891 אלף ש"ח למס הכנסה. בנוסף הוצא צו דיספוזיציה על דירת החשוד וכן על רכבי יוקרה שבבעלותו ( פורשה ומרצדס) ועל חשבון הבנק שלו.
מדובר בצעד נוסף במאבק, בהובלת משטרת ישראל ובסיוע רשות המיסים, נגד מחוללי הפשיעה הפועלים לממן את פעילותם הפלילית באמצעות מנגנון ההימורים ובכלל זה ביצוע הלבנת הון שמקורו במעשי פשיעה.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות