ניוזים חמיםחדשות

פורץ לדירה ברחוב הרצל בר"ג קפץ מהמרפסת לסולם שהכין, רק שהוא נפל היישר לזרועות השוטרים שרק חיכו לו

המשטרה עצרה "על חם" פורץ לדירה ברחוב הרצל ברמת גן לאחר שקפץ מחלון הדירה היישר לידי השוטרים. בעל הבית הבלין במצלמות בדירה, בפורץ בביתו והזעיק משטרה

 

המשטרה פתחה אתמול בחקירה עם קבלת דיווח על גבר חשוד אשר נמצא בתוך דירה ברחוב הרצל ברמת גן, לאחר שבעל הדירה הבחין במצלמות האבטחה כי גבר זר מסתובב בדירה והזעיק כוחות משטרה.

בתוך כך, שוטרי תחנת בני ברק שהגיעו למקום הבחינו בסולם מתחת לדירת הקומה הראשונה ותריסים שבורים, שעה שהחשוד נמצא על פי החשד בתוך הדירה ולפיכך "סגרו את כל היציאות" עד למעצר החשוד בעת שקפץ מחלון הדירה היישר אל ידי השוטרים, כשברשותו כפפות ופנס.

שוטרי תחנת בני ברק עצרו את החשוד – תושב יפו כבן 50 ובהתאם לצורכי חקירה וממצאיה החשוד יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות