ניוזים חמיםחדשות

נעצרו תושב בת-ים ותושב ראשל”צ לאחר שהתחזו לעובדי ציבור וניסו לרכוש אקדח, בטענה שזה במסגרת “מבצע” ממשלתי

בתום חקירה סמויה: המשטרה עצרה אתמול שני תושבים מבת-ים וראדון לציון בחשד לקנייה לא חוקית של נשק, תוך שהם מתחזים לעובדי משרד ממשלתי

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני מספר שבועות, עם קבלת דיווח מבעליו של אקדח מאזור חיפה, שהציע את נשקו למכירה, כאשר בתגובה לפרסום יצרו עמו קשר שני אנשים שהזדהו כמי שעובדים במשרד ממשלתי וטענתם רוכשים את הנשק לשם גריטה במסגרת מבצע ארצי.

בתוך כך, במהלך מפגש שנערך בין מוכר הנשק לבין השניים, התברר כי בפועל הינם מתחזים לעובדי משרד ממשלתי כאשר כלל לא קיים מבצע לגריטת כלי נשק.

כאמור, לאחר ביצוע חקירה סמויה שכללה פעולות חקירה שונות ובהן שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, עצרו אמש שוטרי משטרת ישראל תושב בת-ים בן 32 ותושב ראשון לציון בן 24 בחשד למעורבות במעשה.

המשטרה ביקשה הבוקר להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בעכו, אשר קבע את הארכת מעצרם עד לתאריך 31.3.21.

משטרת ישראל מזהירה את הציבור להיות עירניים לכל עסקה או פנייה שנוצרת ברשת/טלפון בפרט בתחומי האמל"ח מצד גורמים עבריינים שאינם בוחלים בכל אמצעי, לרבות התחזות לאנשי ציבור על מנת לשים את ידם על אמצעי אמל"ח בלתי חוקיים. המשטרה תמשיך במאבקה הבלתי מתפשר נגד עבירות בנשק, הכל בכדי לשמור על שלום הציבור ובטחונו.

 

צילום אילוסטרציה: המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות