ניוזים חמיםחדשות

המשטרה פשטה אתמול במבצע מיוחד על שוק פ"ת שם נחשפו מכירת תרופות מזוייפות, סיגריות מוברחות ואלכוהול מזויף

מבצע אכיפה גדול ומשולב בשוק בפתח תקווה: מכירת תרופות שמצריכות מרשם בניגוד לחוק, אלכוהול מזויף וסיגריות מוברחות

מבצע אכיפה גדול ומשולב בשוק בפתח תקווה: מכירת תרופות שמצריכות מרשם בניגוד לחוק, אלכוהול מזויף וסיגריות מוברחות

המשטרה בשיתוף רשויות נוספות חשפו אתמול במספר חנויות בפתח תקווה תרופות מזוייפות, משקאות אלכוהולים מזוייפים, חפיסות סיגריות שהוברחו מהשטחים ועוד.

10,000 קופסאות סיגריות שהוברחו, מאות בקבוקי אלכוהול מזויף, ועשרות חפיסות של תרופות החייבות במרשם, אלו הם חלק מממצאי הפשיטה אתמול בהובלת שוטרי השיטור העירוני פ"ת ובליווי רשות הפדרצייה, משרד הבריאות, מועצת הלול, כיבוי ומפקחי רישוי של הרשות העירונית.

במסגרת פעילות האכיפה אתמול נערכו בקרות במספר בתי עסק באזור מתחם השוק בפ"ת מהם עלה חשד כי הנ"ל מוכרים תרופות מרשם, טובין מזויפים/ מוברחים האסורים למכירה ואשר יש בהם כדי לסכן את חיי אלו הצורכים אותם.
רשויותת המכס ורשות המיסים נטלו חלק אף הם בפעילות ובהערכה ראשונית עלה כי שווי כולל של הסיגריות שנתפסו מוערך ב260,000 שקל ושווי שלא שולם למדינה הנו בסך של 213,000 שקל.

שלושה בעיי עסקים, בהם נתפסו הממצאים, עוכבו לחקירה לתחנת המשטרה להמשך טיפול חקירתי ופתיחת תיק הונאה.

 

תמונות מהפעילות והתפיסות. צילום: דוברות המשטרה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות