ניוזים חמיםחדשותבריאות

1,200 מ”ר של רפואה מתקדמת ממגוון תחומים: המרכז הרפואי אלון של כללית בראש העין נפתח בשעה טובה לקהל הרחב

המרכז, השוכן במרכז המסחרי החדש בשכונת פסגות אפק, מתמקד בארבעה תחומים עיקריים – רפואה יועצת, רפואת נשים, רפואת משפחה ורפואת ילדים. בנוסף יינתנו במקום שירותי אחיות, משרד ובית מרקחת. מנהל המרפאה, ד"ר רוטברד: ערוכים לתת שירות לאוכלוסייה הצומחת של ראש העין

חודשים ארוכים של הכנות קדחתניות הגיעו הבוקר (15.3) לסופם, עם פתיחתו של המרכז הרפואי אלון של כללית בראש העין. המרכז כולל מרפאה יועצת גדולה עם טובי הרופאים המומחים, מרפאת נשים, מרפאת משפחה, מרפאת ילדים, שירותי משרד, אחיות ובית מרקחת – והכל בבנייה משוכללת, חדשה ונגישה, אותה חונכת כללית לטובת מטופליה מאזור פסגות אפק והסביבה. בשעה 8:00 נפתחו הדלתות לרווחה והצוות הנרגש, בהובלת מנהל המרכז הרפואי ד"ר מוטי רוטברד, קיבל את פניהם של המטופלים הראשונים.

המרכז הרפואי אלון של כללית משתרע על פני שטח של כ-1,200 מ"ר, הממוקמים בנקודה אסטרטגית בלבו של מרכז מסחרי חדש בלב האזור המתפתח ביותר של ראש העין, כאשר לצד המרפאה ייכללו חנויות, מסעדות ושירותים נוספים שייפתחו בהדרגה בתקופה הקרובה.

 

תחום הרפואה היועצת, גולת הכותרת של המרכז הרפואי, מאפשר למטופלי כללית המתגוררים בראש העין מפגשים עם מגוון רחב של רופאים מקצועיים בתחומים כמו עיניים, אורתופדיה, אף אוזן גרון, כאב, אורולוגיה, כירורגיה (כולל כירורג שד), עבודה סוציאלית, דיאטה ועוד. אזור רפואת הנשים יעצים תחום שהיה קיים עד כה בהיקף מוגבל בראש העין וכעת יזכה לחיזוק משמעותי. לטובת המטופלות יועמד חדר מוניטור וחדר הנקה ובמקום יתאפשרו שירותים שונים דוגמת ייעוץ הנקה ומעקב הריון, שייעשה באמצעות הציוד החדיש ביותר בנמצא. בתחום רפואת הילדים יגיעו למרכז אלון מומחי בית החולים מאיר מקבוצת כללית.

בנוסף לשירותים הרפואיים המובילים, כולל המרכז בית מרקחת רחב ידיים עם חמש עמדות לקבלת קהל וכן חדר נפרד לטובת ייעוץ רוקחי.

בשלב הראשון נפתחו הבוקר שירותי רפואת הילדים והרפואה היועצת. בימים הקרובים תושק פעילות בית המרקחת, ובתחילת חודש אפריל יצטרפו גם שירותי רפואת המשפחה והנשים.

מנהל המרפאה, ד"ר מוטי רוטברד, הוא אורולוג במקצועו ומי שעמד עד לאחרונה ובמשך שנים ארוכות בראש מינהלת ראש העין. את הצוות האדמיניסטרטיבי מובילה מריה פרידמן, עד לאחרונה המנהלת האדמיניסטרטיבית במרפאת נווה אפק. האחות הוותיקה מירה נאמן היא מנהלת הסיעוד של המרפאה היועצת ומנהלת הסיעוד של המרפאה הראשונית היא האחות בלקיס ג'ורן.

 

"תושבי ראש העין יקרים. אנו בכללית מברכים אתכם על פתיחת המרכז הרפואי החדש, כאן בפסגות אפק", אמר הבוקר מנהל מינהלת ראש העין בכללית, ד"ר שי נתנזון, בסרטון מיוחד שהקליט לרגל הפתיחה, "הוקמה כאן מרפאה חדשה ומקצועית, הנותנת שירותי רפואה מתקדמים במגוון תחומים. אנו מאחלים הצלחה רבה לצוותים הרפואיים שלנו, הבאים מכל מגוון החברה הישראלית: יהודים, ערבים, מתיישבים ועוד, ומאחלים להם ולמטופלים הצלחה ובריאות".

טקס רשמי לחנוכת המרפאה, במעמד מנכ"ל כללית פרופ' אהוד דודסון, יו"ר דירקטוריון כללית יוחנן לוקר, מנהלת מחוז דן-פ"ת ד"ר יעל רייכנברג, ראש עיריית ראש העין שלום בן משה ואחרים, ייערך בתאריך 18.3.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות