ניוזים חמיםחדשות

צפו: מרדף אמש אחר רוכב אופנוע שנסע בפראות ביפו וסיכן נהגים והולכי רגל

המשטרה עצרה אמש ביפו בתום מעקב, רוכב אופנוע שניסה להימלט מהשוטרים תוך נסיעה פרועה ומסוכנת, לרבות חציית צמתים כשהרמזור אדום

 

במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת של שוטרי תחנת יפו למען שלום הציבור, הבחינו אמש ברוכב אופנוע – תושב אום אל פאחם בשנות ה-20 לחייו, אשר ביצע עבירת תנועה וביקשו ממנו לעצור בצד הדרך.

רוכב האופנוע פתח בנהיגה פרועה ומסכנת חיים תוך חציית מספר רב של צמתים ברחבי העיר כהשרמזורים דולקים באור אדום עם כיוון נסיעתו.

שוטרי יחידות האופנועים של תחנת יפו אשר דלקו אחריו הצליחו כעבור מספר דקות לחסום את נתיב הבריחה של החשוד על גבי האופנוע ועצרו אותו לחקירה בתחנה.

בתום שימוע בפני קצין משטרה, נשלל רישיונו של הרוכב מנהלתית לצד השבתת האופנוע לתקופה בת 30 ימים ורישום זימון לדין בבית המשפט בגין העבירות האמורות.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות